Jump to content

Exotic Exports


Koen729

Recommended Posts

Hi,

Ik heb net weer zo'n exotic export gedaan, maar nu heb ik dus geen nieuwe mail meer gekregen, maar ook geen SMSje van Brucie :duh: Ben ik nu gewoon klaar ofzo?

als je er tien hebt gedaan, dan ben je klaar ja, je zult zien dat je niet meer van die stomme e-mails gaat krijgen van Brucie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb het al, ik had teveel mails. Mn inbox zat vol.

Lol ik wist niet dat dat ook nog kon, ik heb nog helemaal nix verwijderd en ik ontvang soms nog mailtjes van die meisjes waarmee je kan daten over internet ( Storyline uitgespeeld )

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog geen exotic exports gedaan, want ik krijg maar geen mailtjes, ben al 2 maand verder :puh:

wat moet ik doen om die mailtjes te krijgen?

bedankt alvast!

Waar ben je qua missies en hoe is je vriendschap met Brucie?

ik ben op 86.67%. de storyline uitgespeeld.

brucie respect: 100

brucie like: 88%

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog geen exotic exports gedaan, want ik krijg maar geen mailtjes, ben al 2 maand verder :puh:

wat moet ik doen om die mailtjes te krijgen?

bedankt alvast!

Waar ben je qua missies en hoe is je vriendschap met Brucie?

ik ben op 86.67%. de storyline uitgespeeld.

brucie respect: 100

brucie like: 88%

Ok probeer voor de zekerheid even 100% like te krijgen, en even je nutteloze mailtjes verwijderen, want blijkbaar kunnen die dus vol raken, en check ook even je sms box voor een eventueel smsje van die andere gast, want die sms kan je toch niet verwijderen dus als je hem hebt staat hij er ;)

Link to comment
Delen op andere websites

van die andere gast? steve zeker, die heb ik alle 30 al gedaan. maar me mailbox is leeg, stond niks van brucie in

Volgens mij kan je stevie niet gedaan hebben als je Brucie nooit gedaan hebt, en de opdrachten zijn zo goed als hetzelfde, weet je zeker dat je Brucies auto's niet ook al hebt gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...