gerwin1 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 eeeys ik probeer objecten te plaatsen in sa-mp ik gebruik een map converter en ik gebruik mta voor het plaatsen mijn script zit dan zo als ik em convert AddStaticPickup(371, 15, 2265.9739,1623.4060,94.9219); //para //objects CreateObject(3279, -393.938812, -1156.919067, 67.856323, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3279, -914.361206, -1130.852783, 128.294373, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(3279, -1656.658447, -1945.367432, 99.678757, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3279, -2259.556152, -1694.206665, 479.053680, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3279, -1692.802002, -2411.707764, 102.313873, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3279, -982.579773, -2706.680176, 108.519867, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3279, -500.225281, -2633.142822, 164.769241, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3279, -1310.338501, -1146.578979, 167.548172, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(3279, -1469.017944, -1602.901978, 100.924019, 0.0000, 0.0000, 0.0000); SetTimer("MoneyGrubScoreUpdate", 1000, 1); maar als ik ga kijken in de server zijn er geen objecten wat doe ik verkeert gebruik ik soms een verkeerde map converter ik gebruik deze http://gtamap.delux-host.com/ ik hoop dat iemand het weet greeets alfast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Als dit je hele script is, raad ik je aan deze tutorial door te lezen. De fout bij jou is, is dat je het niet bij de public OnGameModeInit hebt gezet. Misschien is het handig de objecten eens bij een bestaande gamemode tussen public OnGameModeInit() { } te zetten, dan werkt het wel. Lees dus eerst die tutorial eens door, dan wordt het wel duidelijk. Edit: Hier vind je overigens nog andere tutorials. Bewerkt: 20 augustus 2008 door VWO-er Reageren
gerwin1 Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Als dit je hele script is, raad ik je aan deze tutorial door te lezen. De fout bij jou is, is dat je het niet bij de public OnGameModeInit hebt gezet. Misschien is het handig de objecten eens bij een bestaande gamemode tussen public OnGameModeInit() { } te zetten, dan werkt het wel. Lees dus eerst die tutorial eens door, dan wordt het wel duidelijk. Edit: Hier vind je overigens nog andere tutorials. dit is niet me script maar ik ben et vergete bij onegamodeinit te zete dat is me fout ja ik heb et alis eerder gedaan maar was et vergete nu weet ik et weer thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.