timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb net deze mof geïnstalleerd: http://www.gtainside.com/en/download.php?d...47&orderBy=\ En heb een extra handling gemaakt, de dff en txd verandert precies zoals er staat, maar ik kan ingame het niet terug vinden, ik heb de txd en dff van "bike" verandert, maar ik weet dus niet welk voertuig dat is... Met de carspawner kan ik het ook niet vinden... Iemand een idee? Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 De 'Bike' is gewoon een 'Bike', een fiets dus. Hij heeft de codenaam 'BIKE' en ID '509'. Dit zijn zijn vindplaatsen. Reageren
timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 De 'Bike' is gewoon een 'Bike', een fiets dus. Hij heeft de codenaam 'BIKE' en ID '509'. Dit zijn zijn vindplaatsen. Dat zag ik ookal Maar toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.