Jump to content

PC monitor op satelliet kastje aansluiten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een vraagje, is er een kabel die ervoor zorgt, dat de draad die in je monitor aan de andere kant een scart uitgang heeft, zodat ik een monitor op het satelliet kastje bij ons aan kan sluiten?

Alvast bedankt,

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er eigenlijk niet zo veel verstand van maar ik kon je toch wel helpen als ervaren googlelaar. Ik heb het een en ander gevonden. Ik las dat je scart apperaat in dit geval dus je sattelietkastje ook een vga signaal moet kunnen uitzenden om het te laten werken. (als je het ten minste doet via je vga aansluiting doet van je monitor (das die blauwe met gaatjes)). Ik heb hier alvast wat voor je om in te verdiepen: http://www.allekabels.nl/display.php?cat=8...CFQyN1QodawnGPw.

Heb je toevallig nog een dvi of hdmi aansluiting op je satteliet kast of monitor?

EDIT: Als je de volgende keer een topic als deze opent kan je dat beter in hardware doen. Daar word je topic wat eerder gevonden door mensen die je kunnen helpen.

Bewerkt: door IV trailer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...