cj101 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Kan iemand voor mij deze vier skillpoints uitleggen voor wat je moet doen. Tricky in Rilgar. Eat lead in Batilia. Magicion in Kalebo III. Taking commendo In Veldin. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Voor de Trick in Rilgar moet je in de Hoverboard race een Twisty McMarx doen. Voor de Eat Lead in Batilia moet je een Sand Mouse gebruiken om alle tanks te verwoesten. Voor de Magicion in Kalebo III moet je een truuk doen op je hoverboard waar je 4500 of meer scorepunten krijgt. Ik ken geen Taking commendo In Veldin. Wel een Going commendo In Veldin. Hiervoor moet 10 elite guards vermoorden met gebruik van alleen je wrench. Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Kan iemand voor mij deze vier skillpoints uitleggen voor wat je moet doen.Tricky in Rilgar. Eat lead in Batilia. Magicion in Kalebo III. Taking commendo In Veldin. Misschien is het ook handig als je vertelt welk deel het is. Maar volgens mij is het deel 1 als ik die planeten hierzo lees. (Of het is Size Matters maar die heb ik niet zelf ). Anywayz, misschien kan deze site je helpen: Klik. Kies links het R&C deel dat je zoekt en scroll dan naar onder en kies: Skill Points Logbook. Bewerkt: 20 augustus 2008 door ArticLight Reageren
cj101 Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Voor de Trick in Rilgar moet je in de Hoverboard race een Twisty McMarx doen. Voor de Eat Lead in Batilia moet je een Sand Mouse gebruiken om alle tanks te verwoesten. Voor de Magicion in Kalebo III moet je een truuk doen op je hoverboard waar je 4500 of meer scorepunten krijgt. Ik ken geen Taking commendo In Veldin. Wel een Going commendo In Veldin. Hiervoor moet 10 elite guards vermoorden met gebruik van alleen je wrench. Wat moet je doen bij een twisty mcmarx Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ga met een boost over een big jump. Vervolgens druk je de linker analoge-joystick naar voren. Daarna klik je R1-R2-L1-L2. De volgorde mag je zelf bepalen. Wees er zeker van dat je elke flip doet. Reageren
cj101 Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Bedankt, Ik hoef er nu nog maar 2. Reageren
cj101 Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb ze nu maar nu moet ik er nog eentje in ratchet and clank 3 en dat is break the ice dan in Quarks hideout Bewerkt: 24 augustus 2008 door cj101 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.