MegaPilot Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, ik wil een avatar maken, met paint, maar hoeveel moet de hoogte en breedte zijn, het mag niet groter dan 15 pixels zijn...('k wil een vierkant)... En ik zoek nog sites waar je afbeeldingen kunt maken(gewoon een naam erin), zonder te betalen of installeren... Alvast bedankt! MegaPilot. Bewerkt: 20 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
Masturmind Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik snap r nix van Reageren
Fuffie Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik snap r nix van Start gewoon Paint op, en gebruik de functie Afbeelding/Kenmerken stel nu het aantal pixels in Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik snap r nix van Start gewoon Paint op, en gebruik de functie Afbeelding/Kenmerken stel nu het aantal pixels in Je kan daar enkel de hoogte en de breedte instellen... MegaPilot. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Als je de Naam van je Avatar invoert, dan moet je bijvoorbeeld dit invoeren ster.png . Want Bitmapafbeeldingen, en PJG Bestanden werken hier niet op het Forum, als je een Avatar wilt Uploaden. Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Je bent heerlijk onduidelijk. Maar als je een vierkante avatar wilt van maximaal 15 pixel kom je volgens mij uit op een avatar van 3x3 pixels. PS Ohja, en verplaatst naar het GFX forum. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Je bent heerlijk onduidelijk. Maar als je een vierkante avatar wilt van maximaal 15 pixel kom je volgens mij uit op een avatar van 3x3 pixels. PS Ohja, en verplaatst naar het GFX forum. Dat bedoelde ik Maar hoe de fock maakt iedereen dan afbeeldingen? Drie op drie is veel te klein om te maken... Een site voor afbeeldingen te maken? Zo bijvoorbeeld met een achtergrond, you know... Of waar je je naam kunt opzetten zoiets... Alvast bedankt! MegaPilot. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Je bent heerlijk onduidelijk. Maar als je een vierkante avatar wilt van maximaal 15 pixel kom je volgens mij uit op een avatar van 3x3 pixels. PS Ohja, en verplaatst naar het GFX forum. Dat bedoelde ik Maar hoe de fock maakt iedereen dan afbeeldingen? Drie op drie is veel te klein om te maken... Een site voor afbeeldingen te maken? Zo bijvoorbeeld met een achtergrond, you know... Of waar je je naam kunt opzetten zoiets... Alvast bedankt! MegaPilot. veel mensen gebruiken Photoshop programma's OA Adobe En dan 64×64 Pixels en dan beginnen ze aan de avatar met brushen en met Renders. best moeilijk om snel uit te leggen Reageren
Timske Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Hier, de formaten met een mooi pixelrandje eromheen Reageren
Wienish Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Hallo,ik wil een avatar maken, met paint, maar hoeveel moet de hoogte en breedte zijn, het mag niet groter dan 15 pixels zijn...('k wil een vierkant)... En ik zoek nog sites waar je afbeeldingen kunt maken(gewoon een naam erin), zonder te betalen of installeren... Alvast bedankt! MegaPilot. W8, je wilt dus een avatar, een vierkant van 15 pixels.. Kenmerkend aan een vierkant is dat het 4 gelijke zijdes heeft, dus zou je een avatar met 3,872983346 bij 3,872983346 pixels moeten krijgen. Maar ik heb nog nooit een halve pixel, laat staan een miljardste van een pixel gezien, dus dan word 't of 4x4 = 16 pixels óf 3x3 = 9 pixels... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Hallo,ik wil een avatar maken, met paint, maar hoeveel moet de hoogte en breedte zijn, het mag niet groter dan 15 pixels zijn...('k wil een vierkant)... En ik zoek nog sites waar je afbeeldingen kunt maken(gewoon een naam erin), zonder te betalen of installeren... Alvast bedankt! MegaPilot. W8, je wilt dus een avatar, een vierkant van 15 pixels.. Kenmerkend aan een vierkant is dat het 4 gelijke zijdes heeft, dus zou je een avatar met 3,872983346 bij 3,872983346 pixels moeten krijgen. Maar ik heb nog nooit een halve pixel, laat staan een miljardste van een pixel gezien, dus dan word 't of 4x4 = 16 pixels óf 3x3 = 9 pixels... wat een precisie werk Reageren
Wienish Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Rekenmachientje Bewerkt: 20 augustus 2008 door Wienish Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Bedankt allemaal! 'k Denk dat ik wat ga klooien met dat van Timske Dus allemaal bedankt! MegaPilot. Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Bedankt allemaal! 'k Denk dat ik wat ga klooien met dat van Timske Dus allemaal bedankt! MegaPilot. Ja ik weet dat ik goed ben, eerst even oefenen en je krijgt iets mooi Ik heb btw een tut Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Bedankt allemaal! 'k Denk dat ik wat ga klooien met dat van Timske Dus allemaal bedankt! MegaPilot. Ja ik weet dat ik goed ben, eerst even oefenen en je krijgt iets mooi Ik heb btw een tut Zal er naar kijken, bedankt! MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.