Hyte Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Hoi Daarstraks was ik de muziekwinkel & keek naar de electrische gitaren dat daar stonden. En de yamahas daar leken op lespaul modelle & het was iets van yamaha rg ? Ik heb al heel't internet afgezocht ma niks gevonne iemand een idee Reageren
Berrus Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Als je googled op Yamaha Gitaar, kom je verscheidene tegen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Als je googled op Yamaha Gitaar, kom je verscheidene tegen. Aan zo'n reply heeft niemand wat. Topicstarter, de gitaar die je zoekt is de Yamaha AEX 1500. Reageren
The GamerII Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 En waag je vooral niet aan Yamaha's. Dat is puur brandhout. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) En waag je vooral niet aan Yamaha's. Dat is puur brandhout. Ach, de basgitaren schijnen best goed te zijn Bovendien, als je pas net begint met spelen zijn ze ook prima te doen. Dit is trouwens de Yamaha website, als je meer informatie zoekt: http://www.yamaha.com/guitars/electrics/0,...PRODUCT,00.html @Wazuup, Yamaha heeft meerdere Les Paul modellen, de AEX is een hollowbody (LPs niet;)), het kan ook iets uit de AEG serie zijn, of een ouder model dat niet meer op de website staat. Ik zou zeggen, Hyte, check de link die ik gaf even, met wat mazzel staat 'ie er tussen. Bewerkt: 23 augustus 2008 door Sdajafol Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Yamaha heeft ook veel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.