Jump to content

Online TEXTBASED Games

13 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Text Based Games?

• Leuk
      3
    • SAAI
      8
    • Anders
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vertel het hier wat vind jij van Textbased Games.

Ik heb dit hier gezet om er een mooie discuissie van te maken.

Ik vind het Wel leuk maar het heeft ook zijn saie kanten zoals het wachten op dingen zonder het echt uit te voeren zoals bijvoorbeeld bij Bendes.nl

MAar over het algemeen wel leuk.

Nu speel ik een Browserspel en ik weet niet of het Text-Based is eigenlijk: Tribalwars

Door een willekeurige mod: Verplaatst

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Zooo saai. Soms moet je zelfs wachten om iets te kunnen doen; hoe belachelijk. Gewoon haalt het leuke van een spel weg.

Geplaatst:

Ik speelde vroeger HEEL VEEL Bootleggers. (wss hetzelfde als Bendes.nl) En had ook mn eigen gang enzo. Dikke lol, maar ik was verslaafd, niet normaal.

En tegenwoordig speel ik Tribalwars. Leuk tussendoortje, en niet zo tijd-vernietigend als Bootleggers, nee, daar zorgt het mappen voor mn mod, Company of Heroes of school wel voor.

Geplaatst: (bewerkt)
En tegenwoordig speel ik Tribalwars. Leuk tussendoortje, en niet zo tijd-vernietigend als Bootleggers, nee, daar zorgt het mappen voor mn mod, Company of Heroes of school wel voor.

ik speel ook Tribal wars ik vind het helemaal geweldig eigenlijk. maar dat wachten is saai maar het heeft net wat meer dan de andere Textbased Games

en over COH die heb ik ook alleen die loopt over een paar meter lopen doet hij het een uur :duh: lijkt wel :duh: :duh:

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ik speelde vroeger Utopia, ook zo'n spel. was oppermachtig enzovoorts tot ik werd ingemaakt door 3 legers te gelijk.. ze waren me blijkbaar zat, toen was ik het spel ook zat. :)

Geplaatst:
en over COH die heb ik ook alleen die loopt over een paar meter lopen doet hij het een uur :duh: lijkt wel :duh: :duh:

Dude wtf, hoe oud is je computer wel niet?

Ik raad je ZEER sterk aan een nieuwe pc te halen.

Geplaatst:

me PC is net 3 jaar oud ofzo en kan de nieuwste spellen gewoon aan bijvoorbeeld een van de zwaarste PC spellen die er nu is Quake IV die is een an de zwaarste en die kan de mijne wel aan.

Geplaatst:

me PC is net 3 jaar oud ofzo en kan de nieuwste spellen gewoon aan bijvoorbeeld een van de zwaarste PC spellen die er nu is Quake IV die is een an de zwaarste en die kan de mijne wel aan.

Het spijt me kerel, maar Quake IV is HELEMAAL niet zwaar. Sure, op de hoogste settings heb je wel een aardig pctje nodig, maar zelfs de oude rammelbak op mn kamer draait het ook gewoon.

Specs?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het enige textbased spelletje die eigenlijk ook imagebased is, naja text/imagebased dan... (he wat een gedoe) is Ikariam, daar heb ik veel lol aan gehad... maar over het algemeen vind ik er niks aan.

Neem bijvoorbeeld DarkOrbit of zo'n space game... of Ogame... daar gaat het onder andere ook om gevechten in de ruimte enzo... maar er is niks aan als ik geen actie zie... alleen maar een wachttijd van wanneer mijn leger of wat dan ook aankomt en of ik gewonnen of verloren heb... nou tada... yay wat een harde strijd was dat...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...