Jump to content

In de PC versie van IV zitten ook de Gloves!


GTA Haas

Recommended Posts

We wisten natuurlijk al dat GTA IV voor de PC ging uitkomen. :) Toen ik op ING.Com ging kijken zag ik op een Screenshot van de PC Versie, dat Niko Gloves draagden! Dus gelukkig zit dat er ook in _O_ . :tu: Voor Rockstar!

De Screenshot is hier te bewonderen. Als je naar de Handen van Niko kijkt, dan zie je dat Niko de Gloves draagt. Maar nu vraag ik me ook af, zitten er ook Nieuwe Kleren in de PC Versie? Zo te zien wel. :Y

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    9

  • zezima0014

    4

  • Hayte

    2

  • StrongBongSmoke

    2

Waar zie jij handschoenen op die screenshot? Dat wat Niko in zijn handen heeft heet een wapen, een Combat Shotgun in dit geval..

Mijn fout..^^

Als je Inzoomt op de Screenshot naar Niko's Handen, dan zie je vast wel de Gloves. :Y

EDIT: Zie je wel, Hazen liegen nooit. :7

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Jij gaat al praten voordat de PC Versie van IV uit is, dus het is gewoon waar. Niemand heeft ermee gemod, en dan die Screenshot op IGN gezet, omdat het spel niet uit is. :7

Jij snapt het niet. Ik bedoel, ook al komen de handschoenen Niet in de final PC release, dan worden ze er wel in gemod.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gaat al praten voordat de PC Versie van IV uit is, dus het is gewoon waar. Niemand heeft ermee gemod, en dan die Screenshot op IGN gezet, omdat het spel niet uit is. :7

Jij snapt het niet. Ik bedoel, ook al komen de handschoenen Niet in de final PC release, dan worden ze er wel in gemod.

Oké, ik snap je. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gaat al praten voordat de PC Versie van IV uit is, dus het is gewoon waar. Niemand heeft ermee gemod, en dan die Screenshot op IGN gezet, omdat het spel niet uit is. :7

Dat kun je niet zomaar zeggen 'dus het is waar'

Ik heb een goed gekeken, en zag niet meteen gloves, maar ik zag wel dat de helft van zijn hand bedekt waren. Dit betekent niet dat het DE gloves zijn, en dit betekent ook niet dat het waar is (Ik zeg niet dat het helemaal niet waar is, maar toch denk ik het.)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 4 gebruikt een andere Engine.

Misschien is deze niet zo goed modbaar dan de oude engine

Kan ook, maar als er hier bijv. net als bij SA infernus.txd en infernus.dff zit, dan kan je wel Modden. Je weet maar nooit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...