Jump to content

In de PC versie van IV zitten ook de Gloves!


GTA Haas

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    9

  • zezima0014

    4

  • Hayte

    2

  • StrongBongSmoke

    2

Ik weet niet of je zal kunnen modden op GTA IV, maar het zou tof zijn als je het kon!

Ja, maar als je kijkt naar de Engine. Het is volgens mij moeilijk om een Mod voor IV te maken, en het duurt langer want er moeten nog Speciale Programma's gemaakt worden om het in het spel te zetten, te Texturen, te maken enz. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je zal kunnen modden op GTA IV, maar het zou tof zijn als je het kon!

Ja, maar als je kijkt naar de Engine. Het is volgens mij moeilijk om een Mod voor IV te maken, en het duurt langer want er moeten nog Speciale Programma's gemaakt worden om het in het spel te zetten, te Texturen, te maken enz. :7

Ja, dat is net het probleem. Maar ik ga hem niet kopen voor PC want ik heb hem al voor mijn Xbox360 en mijn computer kan dit spel absoluut niet aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen dat hij er gewoon niet in zit net zoals bij de console versies maar ik hoop het natuurlijk wel samen met wat andere kledingstukken.

Hoop ik ook, maar ik heb al eens wat screenshots gezien van GTA 4 op PC, en de Graphics zouden zeker 10% slechter zijn dan de console versies, maar dat is op het eerste zicht he!

Link to comment
Delen op andere websites

Drukt op de eject knop van de PS3, haalt de GTA IV schijfje eruit, kijkt erna, 'Goh, De Niko die erop staat heeft ook DE gloves aan'.

Kortom, ze zitten er niet in maar op de CD staan ze zelf en op screens ook, dus dat betekend nog niet dat ze in het spel zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrij hopeloos topic, dit: De "gloves" waar jij het over hebt, vingerloze handschoenen, officieel in het Nederlands "moffen" genaamd, stonden ook op de pre-release screenshots van de PS3 en xbox 360 versie van GTA IV. Echter, op beide consoles is geen enkele handschoen gevonden, niet in Niko's klerenkast, niet bij een ped.

Ook wanneer je de console-game voor 100% hebt uitgespeeld, kom je ze niet tegen.

Wat echter wel mogelijk is, is dat R* extra kleding nog gaat aanbieden als downloadable (content) voor de consoles.

Voor de PC versie zal het idd wel snel te modden zijn, aangezien er altijd vrij snel programma'tjes hiervoor beschikbaar komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft 50 Miljoen betaalt aan rockstar voor DLC bum gloves.

Zou het? Ik denk echter dat Microsoft geen 50 Miljoen betaalt, alleen voor die Gloves hoor. :7

Nee, maar het was sarcasties bedoeld ;)

Bewerkt: door StrongBongSmoke
Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft 50 Miljoen betaalt aan rockstar voor DLC bum gloves.

Zou het? Ik denk echter dat Microsoft geen 50 Miljoen betaalt, alleen voor die Gloves hoor. :7

Nee, maar het wat sarcasties bedoeld ;)

Oke, ik snap het. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...