Sw33tRulez Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Ik kan geen Nederlandse server vinden met een beetje veel spelers=[, weet iemand er toevallig één? oh en spelen jullie@ MTA of SA:MP? Bewerkt: 20 augustus 2008 door Sw33tRulez Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Als je op internet drukt laadt waarschijnlijk de server lijst, als het klaar is met laden moet je even scrollen naar [NL] dan kom je vast een paar goede servers tegen. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Dit is ook een mooie server: -knip- Van: -knip- er zijn momenten dat hij bomvol is, maar ook momenten dat hij bijna leeg is. Verder een prima server Reageren
Juwayri Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Zijn ip's toegestaan? En RolePlayAndStunt is ook een fantastische server. Qua drukte zelfde verhaal als post voor mij, er zijn momenten dat hij bomvol is, maar ook momenten dat er weinig mensen zijn. (Vrijwel nooit leeg) Bewerkt: 21 augustus 2008 door Juwayri Reageren
Remcconen Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) RolePlayAndStunt is meestal druk bezocht. Het is een RPG server. Niet zo RPG als de RP server van RPAS maar toch RPG. IPs mag ik nie tgeven dat is reclame ik hoop dat ze wel akoord gaan met een link: -knip- >>> Door Azer: Adverteren mag compleet niet<<< Dat mag dus niet. PM me dan maar als je IP/Site wilt hebben Bewerkt: 23 augustus 2008 door Remcconen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik speel zelf ook op Rpas, het is meestal druk, het aantal leden op de dag ligt zo rond 15/20 en s'avond's 5/10.. er word weinig gecheat en er zijn goede regels/goede admins. Voor verdere info typ je maar bij google in roleplayandstunt. Reageren
Remcconen Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik speel zelf ook op Rpas, het is meestal druk, het aantal leden op de dag ligt zo rond 15/20 en s'avond's 5/10.. er word weinig gecheat en er zijn goede regels/goede admins. Voor verdere info typ je maar bij google in roleplayandstunt. goede regels klopt, goede admins zeker niet! Ontopic: Als je nog andere servers zoekt moet je gewoon je internet list aan zetten. vink niet leeg en geen password aan en laat dan je pc 15minuten zoeken. sorteer ze op naam en zoek naar [NL] servers. Daar vind je genoeg leuke en drukke servers tussen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik speel zelf ook op Rpas, het is meestal druk, het aantal leden op de dag ligt zo rond 15/20 en s'avond's 5/10.. er word weinig gecheat en er zijn goede regels/goede admins. Voor verdere info typ je maar bij google in roleplayandstunt. goede regels klopt, goede admins zeker niet! Ontopic: Als je nog andere servers zoekt moet je gewoon je internet list aan zetten. vink niet leeg en geen password aan en laat dan je pc 15minuten zoeken. sorteer ze op naam en zoek naar [NL] servers. Daar vind je genoeg leuke en drukke servers tussen. Alleen Radi en soms BlAde zijn slechte admins, alhoewel blade ook wel m'n vriend is heeft hij wel een groot mondje. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Op Game-Monitor kunnen zoeken op game, locatie enz. Check deze link eens voor servers die in Nederland staan: http://www.game-monitor.com/search.php?gam...amp;location=NL Reageren
harry1985 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 bij pug real life krijg je al gauw een ban. voor dming auto jatten mag wel vaak bij zelfde speler vecht je terug krijg je al heel gauw een ban Reageren
harry1985 Geplaatst: 26 mei 2018 Rapport Geplaatst: 26 mei 2018 Bestaat de server van pug real life eigenlijk nog ? Of is het inmiddels naar gta 5 pc gegaan. Reageren
Carfferd Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 Hij bestaat nog wel, al stampt de laatste update van 2015. Multi Theft Auto is nog wel altijd werkend en levend. Al is het meeste inderdaad naar GTA online gegaan. Reageren
harry1985 Geplaatst: 26 juli 2019 Rapport Geplaatst: 26 juli 2019 Oke nooit verwacht dat pugs real life server nog zou bestaan. Leuke tijd gehad daar. Enig idee of ze ook door gegaan zijn met gta 5 ? Of is het enkel bij san andreas (pc) gebleven ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.