Sjorszzz Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Heeft er iemand misschien een kaart waar alle pinautomaten van Liberty City op staan aangegeven? Als je er zelf een aantal weet wil je daar dan misschien een snapmap van maken? Sjorszzz zoekend zie je ze! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) ik weet er al twee en over je huis in bohan en 1 in de stripclub ook in bohan waarom moet je dat hebben je kan het zelf niet gebruiken maar je kan wel wachten tot dat iemand anders bezig is en hem dan vermoorden dan heb je wat meer geld maar niet veel Bewerkt: 20 augustus 2008 door end of the riot Reageren
Wienish Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik weet ook alleen the Triangle Club uit mijn hoofd.. Maar je hebt ook eigenlijk niks aan die dingen Reageren
Gta Bram Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Bij de stripclub en soms kom ik ze tegen op straat maar dan let ik er niet zo op waar ze staan. Kan je ze wel gebruiken? Ik weet dat je zo'n scherm krijgt enzo, maar verder??.. Reageren
cj101 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Kan alleen maar kijken meer niet. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Je kan er zeker wat mee. Er is namelijk een glitch bij die automaten waardoor je oneindig veel geld kun oprapen. Dus heeft er niemand een kaartje waar er een aantal op staan? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Tegenover je Savehouse in Bohan staat er volgens mij een. Reageren
js007 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Je kan er zeker wat mee.Er is namelijk een glitch bij die automaten waardoor je oneindig veel geld kun oprapen. Dus heeft er niemand een kaartje waar er een aantal op staan? welke bug wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.