Jump to content

Post je Omgekeerde liedje met geheime tekst

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Post hier je liedjes die je hebt omgekeerd en er een verborgen tekst in blijkt te zitten.

Ik heb met Auda City het liedje Oma's Aan De Top omgekeerd en als je dat doet krijg je

GROTE MASSAMOORD

Ik heb hier de file als je me niet gelooft:

YOUTUBE IS AAN HET UPLOADEN

maar hier heb je het bestand zelf:

Download

Filmpje komt eraan YT is bezig met uploaden. :duh:

geweigerd :erm::duh::erm:

Bewerkt: door zamg0d1

Hier heb je er een stuk of 14 staan. Allemaal zogenaamde geheime boodschapjes in liedjes. Uiteraard kan dit ook toeval zijn..Maar in het liedje van Pink Floyd zat dus ook een prijs in verwerkt. Vet intressant als je het beluistert

Klikje

Je vindt er liedjes van Eminem tot aan The Eagles :). Zelf heb ik er nooit echt "ontdekt". Meer gewoon geluisterd. Ik weet niet of het met opzet is soms. Maargoed.

Edit: Hieronder;

Eng is het inderdaad. Ik dacht ook eerst dat het fake als wat was. Maar na een keertje "Another one bites the dust" om te draaien, was ik toch wel impressed. Feit dat het gewoon zo echt is :lol:

Bewerkt: door Ice Banana
Hier heb je er een stuk of 14 staan. Allemaal zogenaamde geheime boodschapjes in liedjes. Uiteraard kan dit ook toeval zijn..Maar in het liedje van Pink Floyd zat dus ook een prijs in verwerkt. Vet intressant als je het beluistert

Klikje

Je vindt er liedjes van Eminem tot aan The Eagles :). Zelf heb ik er nooit echt "ontdekt". Meer gewoon geluisterd. Ik weet niet of het met opzet is soms. Maargoed.

kan goed zo zijn bij die K3 dingetje

maar als je een keertje uitprobeert want ik zach het veel op YT en k dacht dat is pure manipulatie. Maar als je dan zelf doet is het gewoon eng

Vegeta heeft ook een keertje gedaan en is echt eng

Die Fire in High is echt eng dat is gewoon verstaanbaar :{:? :?

Geplaatst:

Volgens mij is er eerder ook een topic geopend maar dan speciaal over K3, omdat de ''boodschap'' toen net bekend was. Toch vind ik het allemaal erg vreemd, het kan toeval zijn, hoewel het inderdaad best raar klinkt. Maar ik zie die 3 kindervriendelijke meiden nog niet op zo'n tekst komen...

Geplaatst:
Volgens mij is er eerder ook een topic geopend maar dan speciaal over K3, omdat de ''boodschap'' toen net bekend was. Toch vind ik het allemaal erg vreemd, het kan toeval zijn, hoewel het inderdaad best raar klinkt. Maar ik zie die 3 kindervriendelijke meiden nog niet op zo'n tekst komen...

Het is waarschijnlijk toeval, mr egt geen fake, dit was eens op het journaal! De nerderlandse bond tege schelde of zoiets wilde ze zelfs aanklage xD

Ik heb met Auda City het liedje Oma's Aan De Top omgekeerd en als je dat doet krijg je

GROTE MASSAMOORD

Volgens mij volgt daarna de tekst "Dikke Vette Lol"

Geplaatst:

Het is waarschijnlijk toeval, mr egt geen fake, dit was eens op het journaal! De nerderlandse bond tege schelde of zoiets wilde ze zelfs aanklage xD

GROTE MASSAMOORD

En 'Godverdomme leuk'.

Deze ken ik langer, en nog een aantal zoals die van Pokemon met verborgen Satanistische boodschappen.

GROTE MASSAMOORD

als je goed luiostert krijd je dit:

grote massamoord

Grote Massamoord

Just against a live

Godverdomme leuk

Als je hemt wil luisteren helemaal dan moet je in de hoofdpost zijn.

Maar het was bij mij al bekend maar het probleem was ik dacht dat er nog meer veranderd was namelijk. Daardoor ben ik gaan testen. En toen ben ik erachter gekomen dat het echt was.

MADE BY ME

Geplaatst:

Mag ik jullie er even op wijzen dat dit klink klare onzin is? Je hoort het wel, maar zo zou je elk liedje kunnen omdraaien er 'geheime boodschappen' in te verzinnen.

Geplaatst:

maar in vele liedjes zijn ze niet verzeonnen en is het gewoon toeval of echt zo.

Maar ik heb er geen Verzonnen

Geplaatst:

Auda City? Zullen we het gewoon op Audacity houden, met de klemtoon op 'da'?

Anyway, er zijn al honderden YouTube filmpjes hiervan. Beetje lame om alsnog zoiets te uploaden. Zonder mijn hulp zou je dit allemaal trouwens niet eens weten. Ik hielp je aan dat programma en gaf je de link naar een bestaand filmpje. Beetje triest eerlijk gezegd om nu te doen alsof je dit helemaal zelf gevonden hebt.

Dit is inderdaad puur toeval, dat heeft K3 ook bevestigd een heeeele tijd geleden, toen het nummer net uit was. Er zijn maar weinig nummers die inderdaad verborgen boodschappen bezitten en anders zijn ze toch al lang bekend op YouTube. Alleen met nummers die net uitkomen maak je nog een beetje kans om de eerste te zijn, maar meestal checken platenmaatschappijen dit van tevoren al.

Geplaatst:

Kom op man, dat is natuurlijk expres gedaan. De tekst is ingesproken, omgekeerd in het orgineel gezet, met als doel om omgedraaid te worden. Lees alleen die tekst al...The music is reversable, time is not.

Geplaatst:

Kom op man, dat is natuurlijk expres gedaan. De tekst is ingesproken, omgekeerd in het orgineel gezet, met als doel om omgedraaid te worden. Lees alleen die tekst al...The music is reversable, time is not.

Ja, want spel het eens forward af en je zult het niet verstaan.

Geplaatst:

Klikje

Edit: Hieronder;

Eng is het inderdaad. Ik dacht ook eerst dat het fake als wat was. Maar na een keertje "Another one bites the dust" om te draaien, was ik toch wel impressed. Feit dat het gewoon zo echt is :lol:

Bij die ene van The Beatles-revolution 9, lijkt het wel of hij zegt*turn me on Batman*inplaats van*turn me on dead man.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...