Jump to content

tekstvaken in sa-mp

Recommended Posts

Geplaatst:

eeeys ik wil graag iets maken in me sa-mp server tekstvaken die heb je ook in de server crazybob's cops and robbers 2 dan wil ik zoiets dat je iets kan selecteren wie wil me uitleg geven hoe dit moet

greetss alvast bedankt :cya:

Geplaatst:

is er toevalig ook nog een andere totorial want dit is voor menu's met teleporten maar ik zoek iets dat je bijvoorbeeld

/world moet typen en dat je dan zo'n tekstvak ziet wat er in staat over de wereld waar je in speelt snapie

greetss :cya:

Geplaatst:

Ik denk dat je TextDraw bedoelt. Ik heb er nog nooit mee gewerkt, weet zo ook niet hoe het moet, en heb nu geen tijd om uit te zoeken hoe het werkt (zal wel niet zo heel erg moeilijk zijn). Maar heb wel even voor je opgezocht waar je erg bruikbare info kunt vinden:

>>KLIKKERDEKLIK<<

Veel succes ;)

En als ik tijd heb en niemand anders geeft uitleg en jij snapt het nog niet. Dan zal ik het misschien nog wel doen.

Geplaatst:
Ik denk dat je TextDraw bedoelt. Ik heb er nog nooit mee gewerkt, weet zo ook niet hoe het moet, en heb nu geen tijd om uit te zoeken hoe het werkt (zal wel niet zo heel erg moeilijk zijn). Maar heb wel even voor je opgezocht waar je erg bruikbare info kunt vinden:

>>KLIKKERDEKLIK<<

Veel succes ;)

En als ik tijd heb en niemand anders geeft uitleg en jij snapt het nog niet. Dan zal ik het misschien nog wel doen.

dat bedoel ik ja dankje ik hoop dat et lukt en ik hoop dat als jij et snapt et ook ff uit wil legen aan mij als ik et nog nie snap maar in iedegeval bedanktt :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...