TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Hallo ik heb gta sanandreas gemod en nu zijn alle huizen doorzichtig en i zie alleen maar auto's dus toen had ik gta opnieuw geinstaleert start ik hem op ik begin nieuwe savegame en weer alles doorzichtig en alle mods zijn nog gewoon in werking alle huizen zijn doorzichtig en ik zie nog gwn een hummer lans rijden. WIE HELPT ME !? Grtzz.. TBOGG Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Hallo ik heb gta sanandreas gemod en nu zijn alle huizen doorzichtig en i zie alleen maar auto's dus toen had ik gta opnieuw geinstaleert start ik hem op ik begin nieuwe savegame en weer alles doorzichtig en alle mods zijn nog gewoon in werking alle huizen zijn doorzichtig en ik zie nog gwn een hummer lans rijden.WIE HELPT ME !? Grtzz.. TBOGG als je SA unistalled dan blijven er nog een paar bestanden staan gewoon de hele map van Rcokstar deletenen dan installeren Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik zal het eens proberen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik zal het eens proberen veel succes en nu maar hopen dat het lukt. Maar het kan ook dat je de mod verkeerd had geinstalleerd Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Het werkt niet WIe helpt me :O !!?? Bewerkt: 21 augustus 2008 door TheBestOf GTA-Games Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Het werkt niet probeer het nog eens en verwijder nu ook de user files en alles io je PC wat met San Andreas te maken heeft. En hoe heb j de mod geinstalleerd? Had het een automatisch programma? Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 ik had alles verwijderd wat er mee te maken had. ik doe mods downloaden dan doe ik opnenen via winrar en dan sla ik het op in mijn map met mods en dan met img tool doe ik replace en klaar. grtzz.. tbogg Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 je vergeet het belangrijkste waardoor mods goed Funtioneren: Rebuil Archive! Anders zullen de mods niet goed meer werken Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) wat is dat rebuil ofzowiets ?? :O en waar haal ik het Bewerkt: 21 augustus 2008 door TheBestOf GTA-Games Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) wat is dat rebuil ofzowiets ?? :O en waar haal ik het dat zit in de IMG tool ik edit mijn post zometeen ik ga ff een tut zoeken >>>KLIK<<< Bewerkt: 21 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Hij werkt weer !!! ik ben je dankbaar grtzz... tbogg Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Hij werkt weer !!! ik ben je dankbaar grtzz... tbogg graag gedaan en nu voortaan modden met de IMGtool en daarna REBUILD ARCIVE gebruiken anders CRASHT SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.