checkkill Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ik was in Multiplayer aan het spelen in Free Mode, toen op ik een gassie schoot ging hij maar niet dood En ja dit keer heb ik Film bewijs! Alleen de kwaliteit is minder goed want ik moest het snel opnemen met mijn mobiel... Laterz! P.S Als het filmpje niet wilt laden klik hier dan maar op: Bewerkt: 21 augustus 2008 door checkkill Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 connectie fout je hebt gewoon een connenctie fout of het is een bug Reageren
Dieko Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Lol, je schiet op hem en hij staat weer op. Reageren
checkkill Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik denk niet dat ik een connectie fout had want hij liep gesmeerd @ hierboven Ja later had ik een granaat gegooit, hij vliegt een meter of 10 weg en staat op en loopt weg net alsof: "Niets aan de hand..." Reageren
FerryN Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Ik was in Multiplayer aan het spelen in Free Mode, toen op ik een gassie schoot ging hij maar niet dood En ja dit keer heb ik Film bewijs! Alleen de kwaliteit is minder goed want ik moest het snel opnemen met mijn mobiel... Laterz! P.S Als het filmpje niet wilt laden klik hier dan maar op: De 'http://www.youtube.com/watch?v=' gedeelte moet je weghalen wil je de [youtube ] tags gaan gebruiken. Dus dit, Bewerkt: 22 augustus 2008 door FerryN Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Eigenlijk domme vraag Als je Free Mode speelt is Friendly Fire meestal uit Dus je kan hem gewoon niet killen Gratzz GTAFreak007 Reageren
FerryN Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Eigenlijk domme vraag Als je Free Mode speelt is Friendly Fire meestal uit Dus je kan hem gewoon niet killen Gratzz GTAFreak007 Peds kan je dan toch wel gewoon killen, en dat is een ped. Anders stond er zo'n bolletje boven. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ow inderdaad sorry nu zie ik het maar is nogeds een connectie fout is niet omdat jouw spel vlot loopt dat een ander het zijne zo ook is want je ziet die ped naar voor lopen en dan staat ie opeens op zelfde plek heb ik vaak ook met auto's die opeens voor mij staan als ik op snelweg rijd Dus iemand waar je mee speelde had waarschijnlijk een connectie probleem Gratzz GTAFreak007 Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Multiplayer doet soms ook een beetje raar.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.