battle1970 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) heey iedereen zoals iedereen weet had take two eerst een hekel aan EA maar dat blijkt dus veranderd te zijn sinds EA , take two mag overnemen .. lees hier verder http://www.gamed.nl/view/45831 offliceele bron is ( 1up.com ) weet niet of dit bekent is of in de verkeerde forum staat anders maar zelf lijkt me dus best stom :O Bewerkt: 21 augustus 2008 door battle1970 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 mij kan het nie schele...zolang er maar GTA's blijve kome dan is alles goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 We zullen het wel zien, we kunnen er toch weinig tegen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Dit jaar zullen we denk ik nog wel veilig zijn. Lees dit maar. Zij beweren namelijk het tegendeel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 heey iedereen zoals iedereen weet had take two eerst een hekel aan EA maar dat blijft dus veranderd te zijn sinds EA , take two mag overnemen ..lees hier verder http://www.gamed.nl/view/45831 offliceele bron is ( 1up.com ) weet niet of dit bekent is of in de verkeerde forum staat anders maar zelf lijkt me dus best stom :O ik zie in dat bericht niet staan dat T2 geen hekel meer heeft aan EA... ik zie alleen dat ze het mogen van de TFC, wat buiten T2 is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 afwachten...wij kunnen er toch niets aan doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik Snap niet dat Sony geen bod uit brengt. Alles beter dan EA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Afwachten... Maar ik vind het niet meer zo'n probleem dat EA Take Two overneemt, ze hebben Battlefield: Bad Company met mooie graphic's gemaakt. Dus ik maak me iniedergeval geen zorgen meer om de graphics van een GTA van EA. Maar wat zullen ze met de gameplay doen als EA het daadwerkelijk overneemt en een nieuwe GTA maakt? Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Afwachten... Maar ik vind het niet meer zo'n probleem dat EA Take Two overneemt, ze hebben Battlefield: Bad Company met mooie graphic's gemaakt. Dus ik maak me iniedergeval geen zorgen meer om de graphics van een GTA van EA. Maar wat zullen ze met de gameplay doen als EA het daadwerkelijk overneemt en een nieuwe GTA maakt? Groeten, Lol Gta 4 expansion pack 38 : Gansterleven. Pack 55 : Huisdieren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Sweet gesus. Not good!Not good at all! Gamers van Bijvoorbeeld Battlefield series weten hoe erg Eagames sucked. Altijd barsten hun games uit van de bugs en fouten, En vaak hebben ze massive aantal klachten op hun forums. Dit zal een slecht resultaat hebben denk ik in verdere future's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Afwachten... Maar ik vind het niet meer zo'n probleem dat EA Take Two overneemt, ze hebben Battlefield: Bad Company met mooie graphic's gemaakt. Dus ik maak me iniedergeval geen zorgen meer om de graphics van een GTA van EA. Maar wat zullen ze met de gameplay doen als EA het daadwerkelijk overneemt en een nieuwe GTA maakt? Groeten, Lol Gta 4 expansion pack 38 : Gansterleven. Pack 55 : Huisdieren. Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik denk niet dat EA ook in één keer GTA gaat ontwikkelen hoor Rockstar blijft gewoon Rockstar, met misschien een net wat andere sturing van bovenaf, maar ik verwacht niet echt dat ze iedereen ontslaan en nieuwe mensen neer zetten, want dan hoef je het niet over te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik denk niet dat EA ook in één keer GTA gaat ontwikkelen hoor Rockstar blijft gewoon Rockstar, met misschien een net wat andere sturing van bovenaf, maar ik verwacht niet echt dat ze iedereen ontslaan en nieuwe mensen neer zetten, want dan hoef je het niet over te nemen. Rockstar blijft rockstar, Inderdaad. Maar ze moeten de orders volgen van het EA bedrijf, Dat soms slechte resultaten kan veroorzaken. Maar natuurlijk ook wel goeien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik denk niet dat EA ook in één keer GTA gaat ontwikkelen hoor Rockstar blijft gewoon Rockstar, met misschien een net wat andere sturing van bovenaf, maar ik verwacht niet echt dat ze iedereen ontslaan en nieuwe mensen neer zetten, want dan hoef je het niet over te nemen. Rockstar blijft rockstar, Inderdaad. Maar ze moeten de orders volgen van het EA bedrijf, Dat soms slechte resultaten kan veroorzaken. Maar natuurlijk ook wel goeien. Dan kun je elk kerst een nieuwe GTA verwachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) EA games zijn grote prutsers!!! buiten battlefield: bad company hebben ze echt geen goede games gemaakt... zolang het geen invloed heeft op de productie en de ontwikkeling van de nog komende GTA's kan het geen kwaad. langs de andere kant...als EA games de eerstvolgende GTA zal verpesten dan zullen ze enorme kritiek krijgen... niet dat EA games direct gaat beginnen met zelf GTA's te maken maar ik hoop niet dat ze zich teveel gaan bemoeien... Bewerkt: 23 augustus 2008 door gta dylan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.