Jump to content

EE Gevonden?

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Was me al opgevallen, maar niet alles wat ergens naar verwijst is meteen een EE. Dit is meer een persiflage op volkswagen. Want wat moesten ze anders voorop plakken als logo? :puh:

Geplaatst:

Een Volkswagen logo.

ff ontopic: Officieel is het als je een EE ziet op een mod, dat het dan niet telt omdat een EE door de makers (dus van R*) in het spel is gezet, en dit is door iemand anders.

Deze bus heeft hij gebruikt:

vw_bus_updated.jpg

En dan dit logo erop geplakt:

tn_PEACE%202.JPG

p.s.: Het is een peace logo, geen hippie maar de hippies die gebruiken het wel (ze blijven raar, komt zeker door alle wiet die ze roken.

Geplaatst:

Dat is een camper en die zit al in het spel

er is dus niks vervangen

The mothership van Te thruth is ook een camper

alleen weet ik niet of daar ook dat teken opstaat

Geplaatst: (bewerkt)
Officieel is het als je een EE ziet op een mod, dat het dan niet telt omdat een EE door de makers (dus van R*) in het spel is gezet, en dit is door iemand anders.

Er is geen sprake van modding in de bijgeleverde screen hoor. Het voertuig hoort gewoon bij het spel en is daar ook te verkrijgen. Of het een Easter Egg is? Nee, dat is het niet. Het is gewoon een peace-teken als vervanging voor het logo van een Volkswagen busje. Zo is dat wel vaker zo bij andere voertuigen in San Andreas en kan je bij wijze van spreken alles een Easter Egg noemen. Het is leuk gevonden maar het was vrijwel overal al bekend.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
tn_PEACE%202.JPG

p.s.: Het is een peace logo, geen hippie maar de hippies die gebruiken het wel (ze blijven raar, komt zeker door alle wiet die ze roken.

Ook bekend als het 'ban-de-bom' logo, veel gebruikt in de laatste jaren van de koude oorlog. Je kan het binnenste deel zien als een soort raket / bom waarbij de circel de 'ban' moet voorstellen. Uiteraard is het bannen van bommen direct te koppelen aan vrede. ^_^
Geplaatst:

ik vond het toen ik m voor het eerst zag meer een vliegtuig :$ , maar nu weetik wat het echt is...

Geplaatst:
tn_PEACE%202.JPG

Ook bekend als het 'ban-de-bom' logo, veel gebruikt in de laatste jaren van de koude oorlog. Je kan het binnenste deel zien als een soort raket / bom waarbij de circel de 'ban' moet voorstellen. Uiteraard is het bannen van bommen direct te koppelen aan vrede. ^_^

Ik dacht eerder dit:

CND 1958

Toen Gerald Holtom dit symbool ontwierp dat later door de Britse "Campaign for Nuclear Disarmament" gebruikt zou worden, werd hem verteld dat het nooit zou aanslaan. Nu is het een internationaal symbool voor de vrede. Holtom verklaarde: "Ik tekende mezelf, het voorbeeld van een individu in nood, met de handpalmen naar onderen en naar buiten gericht zoals de boer voor het vuurpeloton, die door Goya werd geschilderd."

100 Jaar Design (M. Tambini)

Geplaatst: (bewerkt)

en alleen de camper uitvoering van de "camper'' die hebben dat logo niet de gewone busjes van de ''camper'' je kan de camper uitvoering herkennen aan zijn dak verhoging op het dak, en de gewone busjes hebben dat niet.

post-98194-1219730065_thumb.jpg

post-98194-1219730075_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:
en alleen de camper uitvoering van de "camper'' die hebben dat logo niet de gewone busjes van de ''camper'' je kan de camper uitvoering herkennen aan zijn dak verhoging op het dak, en de gewone busjes hebben dat niet.

Ik heb nooit geweten dat er ook een uitvoering zonder dat logo was? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...