Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Toch nog? Dat is toch het Peace teken?.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Was me al opgevallen, maar niet alles wat ergens naar verwijst is meteen een EE. Dit is meer een persiflage op volkswagen. Want wat moesten ze anders voorop plakken als logo? Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Een Volkswagen logo. ff ontopic: Officieel is het als je een EE ziet op een mod, dat het dan niet telt omdat een EE door de makers (dus van R*) in het spel is gezet, en dit is door iemand anders. Deze bus heeft hij gebruikt: En dan dit logo erop geplakt: p.s.: Het is een peace logo, geen hippie maar de hippies die gebruiken het wel (ze blijven raar, komt zeker door alle wiet die ze roken. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ehmm, Ik heb die bus niet vervangen door een mod hoor.. Reageren
simply Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Dat is een camper en die zit al in het spel er is dus niks vervangen The mothership van Te thruth is ook een camper alleen weet ik niet of daar ook dat teken opstaat Reageren
Jay; Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Officieel is het als je een EE ziet op een mod, dat het dan niet telt omdat een EE door de makers (dus van R*) in het spel is gezet, en dit is door iemand anders. Er is geen sprake van modding in de bijgeleverde screen hoor. Het voertuig hoort gewoon bij het spel en is daar ook te verkrijgen. Of het een Easter Egg is? Nee, dat is het niet. Het is gewoon een peace-teken als vervanging voor het logo van een Volkswagen busje. Zo is dat wel vaker zo bij andere voertuigen in San Andreas en kan je bij wijze van spreken alles een Easter Egg noemen. Het is leuk gevonden maar het was vrijwel overal al bekend. Bewerkt: 21 augustus 2008 door Jay; Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 p.s.: Het is een peace logo, geen hippie maar de hippies die gebruiken het wel (ze blijven raar, komt zeker door alle wiet die ze roken. Ook bekend als het 'ban-de-bom' logo, veel gebruikt in de laatste jaren van de koude oorlog. Je kan het binnenste deel zien als een soort raket / bom waarbij de circel de 'ban' moet voorstellen. Uiteraard is het bannen van bommen direct te koppelen aan vrede. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 ik vond het toen ik m voor het eerst zag meer een vliegtuig :$ , maar nu weetik wat het echt is... Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 p.s.: Het is een peace logo, geen hippie maar de hippies die gebruiken het wel (ze blijven raar, komt zeker door alle wiet die ze roken. Ook bekend als het 'ban-de-bom' logo, veel gebruikt in de laatste jaren van de koude oorlog. Je kan het binnenste deel zien als een soort raket / bom waarbij de circel de 'ban' moet voorstellen. Uiteraard is het bannen van bommen direct te koppelen aan vrede. Ik dacht eerder dit: CND 1958 Toen Gerald Holtom dit symbool ontwierp dat later door de Britse "Campaign for Nuclear Disarmament" gebruikt zou worden, werd hem verteld dat het nooit zou aanslaan. Nu is het een internationaal symbool voor de vrede. Holtom verklaarde: "Ik tekende mezelf, het voorbeeld van een individu in nood, met de handpalmen naar onderen en naar buiten gericht zoals de boer voor het vuurpeloton, die door Goya werd geschilderd." 100 Jaar Design (M. Tambini) Reageren
vw53steven Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) en alleen de camper uitvoering van de "camper'' die hebben dat logo niet de gewone busjes van de ''camper'' je kan de camper uitvoering herkennen aan zijn dak verhoging op het dak, en de gewone busjes hebben dat niet. Bewerkt: 26 augustus 2008 door vw53steven Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 en alleen de camper uitvoering van de "camper'' die hebben dat logo niet de gewone busjes van de ''camper'' je kan de camper uitvoering herkennen aan zijn dak verhoging op het dak, en de gewone busjes hebben dat niet. Ik heb nooit geweten dat er ook een uitvoering zonder dat logo was? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.