Kloep Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Na een tijdje weer eens iets gemaakt. Commands en Rates plz Reageren
Jay; Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ik moet zeggen Kloep, je word steeds beter. Echter, er blijven altijd wat min puntjes. Laten we beginnen bij de effecten om de render heen. De lichteffecten precies om de render zien er werkelijk prachtig uit, mijn complimenten. De rest van de effecten die op afstand van de render staan vind ik nou net wat minder. Ik vind het jammer dat je signature zo groot is, het zou makkelijk wat kleiner kunnen allemaal. Zo creëer je geen lege plekken, hoef je niet zo'n ontiegelijk grote tekst te gebruiken en komt het allemaal wat subtieler tot z'n recht. Daarnaast had je best een opvallende border toe kunnen voegen, ook dat maakt het er mooier op namelijk. Zorg dus altijd dat je een border meeneemt in je sig's en het kan gerust allemaal kleiner. Met die te grote tekst krijg ik een zeer onprofessioneel gevoel. Voor de rest is dit zeker een van je betere signatures, succes! Bewerkt: 21 augustus 2008 door Jay; Reageren
Kloep Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Dank je voor je rate, ik heb hier versie 2: Op de één of andere rare manier lukt neen border niet Bewerkt: 21 augustus 2008 door Kloep Reageren
Jay; Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Je tweede versie is ook erg mooi hoor. Ik zou de tekst alleen in een andere kleur stoppen, misschien dat rode wel, wat je ook bij de effecten gebruikte. Maak de font gewoon wat kleiner en stop hem lekker weg in een hoekje. Telkens als ik de fonts zie moet ik denken aan 'WordArt'. Verder nog altijd de border, dit heb ik in een eerdere post al uitgelegd. Misschien dat je dus nog even een mooie border toe kunt voegen. Verder is een grote afbeelding helemaal niet erg hoor, het zag er alleen nog niet helemaal goed uit. Reageren
Arthis Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) ...Zorg dus altijd dat je een border meeneemt in je sig's ... Dat ben ik het niet helemaal eens, bij game achtige sigs staat een border idd vaak goed, maar bij sigs met echte personen en een beetje clean stijl, staat geen border ook vaak erg goed. Edit: OT: zoals Jay al zei een van je betere sigs. Erg mooie effecten. V2 vind ik beter dan de veel te grote v1. KIU! Bewerkt: 21 augustus 2008 door Arthis Reageren
Kloep Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 dank u voor de Vote's Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Mooie signature, je gaat inderdaad met stappen vooruit! Waar ik ook over val is je font, deze vind ik rond uit lelijk, nou kan ik dat slechte punt met je delen, want ik zit ook altijd ellendig in mijn fonts, dat is gewoon mijn anbitie op een of andere manier niet helemaal... Allereerst vind ik je stijl niet mooi van je font, probeer eens wat te google of kijk op dafont.com voor een robot achtig lettertype of iets in die trant. Je background en render zijn echt prachtig! Zo vind ik de licht effecten echt mooi gedaan bij je render, het straalt op die manier echt iets uit. Beoordeling: Effecten: 7,8 Font: 5,5 Background: 7,5 Render: 7,8 Cijfer: 7,2 Probeer nog wat met je font, als dat redelijk goed zit, is het echt een mooie signature kloep! Reageren
Kloep Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Dank je, die font lukt bij mij echt nooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.