wimmmmpy Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Heey, Ik heb een vraag. Hoe krijg je dat scherm met de neon instellingen en zo ik zie heel vaak op youtube dat ze dat kunnen maar ik weer niet hoe:S kan iemand me zeggen heo het moet??? alvast bedankt Bewerkt: 21 augustus 2008 door wimmmmpy Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik zou het niet weten, die mod wil ik ook graag. Volgens mij is ZAZ de maker ervan, moet je hem ff een pb sturen op gtaforums.com. Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Volgens mij zag ik zoiets eerst op: www.gta-worldmods.de www.gtainside.com Reageren
wimmmmpy Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik zou het niet weten, die mod wil ik ook graag. Volgens mij is ZAZ de maker ervan, moet je hem ff een pb sturen op gtaforums.com. volgens gtaforms bestaat ZAZ niet:S Reageren
wimmmmpy Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Volgens mij zag ik zoiets eerst op:www.gta-worldmods.de www.gtainside.com bedankt voor de site's ik heb even gezogt en ik heb een neon mod gevonden http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=1891 het is helaas niet de goede maar hij lijkt me ook wel leuk;) Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 in de scm modding hulp is een topic genaamd 'cleo of niet', daar staat een link ernaar toe. Reageren
wimmmmpy Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 in de scm modding hulp is een topic genaamd 'cleo of niet', daar staat een link ernaar toe. bedankt voor de tip;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.