Jump to content

GTA IV PC Traier


007 RoadRunner

Recommended Posts

Nu GTA IV op de PC uitkomt leek het me een goed idee om een trailer te maken die volledig is gefocust op de PC versie van GTA. Je kan een Hih Quality versie zien op Youtube, volg gewoon de link.

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

Nu GTA IV op de PC uitkomt leek het me een goed idee om een trailer te maken die volledig is gefocust op de PC versie van GTA. Je kan een Hih Quality versie zien op Youtube, volg gewoon de link.

Nice :tu: 8/10 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zie je maar de graphics van GTA IV op de pc owne weer ^^, maarja dat is meer te zien op de screens

wtf, dat is gewoon knip en plak van andere Rockstar flimpjes, heeft hij zelf gemaakt, zonder geen ene foto van de computer versie, en vind je het gek dat de graphics beter zijn, GTA IV komt ook later uit voor de pc, dan moet er wel iets anders zijn >.>

en nog over het filmpje, soms heb je zelf geluidjes toe gevoegd, die heel belabberd klinken, wat eigenlijk wel zonde is...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie commentaar iedereen :dans:

Dat is gewoon knip en plak van andere Rockstar flimpjes, heeft hij zelf gemaakt, zonder geen ene foto van de computer versie, en vind je het gek dat de graphics beter zijn, GTA IV komt ook later uit voor de pc, dan moet er wel iets anders zijn >.>

De scenes die ik heb gebruikt komen inderdaad uit videos die door R* gemaakt zijn omdat er geen video beschikbaar van de PC versie zelf.

en nog over het filmpje, soms heb je zelf geluidjes toe gevoegd, die heel belabberd klinken, wat eigenlijk wel zonde is...

Klopt. Deze trailer heb ik gemaakt omdat ik een nieuw bewerkingsproramma heb die ik wou uittesten, maar het aantal goede geluiden is veel minder dan in het vorige programma dus daar had ik even flinke problemen mee, na een beetje creatief met die geluiden om te gaan valt het nog enigzins mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zie je maar de graphics van GTA IV op de pc owne weer ^^, maarja dat is meer te zien op de screens

Lol; al deze beelden in deze trailer zijn uit trailer 4 , de trailers footage komt van de PS3 oftewel 360.

BTW: Nice montage tbh ;)

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie commentaar iedereen :dans:
Dat is gewoon knip en plak van andere Rockstar flimpjes, heeft hij zelf gemaakt, zonder geen ene foto van de computer versie, en vind je het gek dat de graphics beter zijn, GTA IV komt ook later uit voor de pc, dan moet er wel iets anders zijn >.>

De scenes die ik heb gebruikt komen inderdaad uit videos die door R* gemaakt zijn omdat er geen video beschikbaar van de PC versie zelf.

en nog over het filmpje, soms heb je zelf geluidjes toe gevoegd, die heel belabberd klinken, wat eigenlijk wel zonde is...

Klopt. Deze trailer heb ik gemaakt omdat ik een nieuw bewerkingsproramma heb die ik wou uittesten, maar het aantal goede geluiden is veel minder dan in het vorige programma dus daar had ik even flinke problemen mee, na een beetje creatief met die geluiden om te gaan valt het nog enigzins mee.

kan je anders niet proberen om de geluiden na te maken op GTA IV, dan op de en of andere manier opslaan en op je pc zetten, en dan verkorten verkleinen weet niet wat tot de geluiden goed zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

kan je anders niet proberen om de geluiden na te maken op GTA IV, dan op de en of andere manier opslaan en op je pc zetten, en dan verkorten verkleinen weet niet wat tot de geluiden goed zijn?

Ik heb geen console en dus geen GTA IV en ik was niet van plan er een aan te schaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zie je maar de graphics van GTA IV op de pc owne weer ^^, maarja dat is meer te zien op de screens

Heb jij die trailers nog nooit gezien ofzo? Het is idd gewoon trailer 4 van de console versie. :schater:

En de PC ownt niet eens heel veel qua graphics. Het zijn enkel dingen zoals de drawing distance die verbeterd is.. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je net met die videomaker bent begonnen zal ik wel even zeggen dat ik dat niet zoveel uitmaakt, je moet alleen alle knoppen een beetje weten te vinden, en de geluiden zijn altijd moeilijker.

Toch vin ik dat je het knap hebt gedaan,

+Punten

+Goede momenten voor de filmpjes gekozen

+Goed trailermuziek (als je niet luistert naar die andere songs die er doorheen gaan)

+Goede auto en wapengeluiden

-Punten

-Trailermuziek is wel goed alleen een klein beetje overdreven

-Andere liedjes er doorheen.

Verder goed gemaakt.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

-Trailermuziek is wel goed alleen een klein beetje overdreven

Ik ben het niet eens met het overdreven, het is echter een stukje muziek met een spannende opbouw waarvan je denkt; "Ik verlang naar deze game".

Het onverwachte stukje aan het einde is misschien wel leuk, maar aan de andere kant jammer; ik vond 't niet bij de verloop van de trailer passen.

Maar toch, prima trailer. Je krijgt van mij een 8/10.

Mvg,

Die Hard

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...