zezima0014 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Heel mooi gedaan, dat moet ik wel zeggen, maar ik dacht al dat het niet een echte was. Omdat het dezelfde beelden zijn als uit de trailers voor de xbox360 en de Playstation 3! Reageren
BigM Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Toen ik dit zag dacht ik letterlijk : weer zo'n home-mader. SUX. Maar toen ik het zag, In een woord: Geweldig. 8 Reageren
The Distortion Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Zo zie je maar de graphics van GTA IV op de pc owne weer ^^, maarja dat is meer te zien op de screens wtf, dat is gewoon knip en plak van andere Rockstar flimpjes, heeft hij zelf gemaakt, zonder geen ene foto van de computer versie, en vind je het gek dat de graphics beter zijn, GTA IV komt ook later uit voor de pc, dan moet er wel iets anders zijn >.> en nog over het filmpje, soms heb je zelf geluidjes toe gevoegd, die heel belabberd klinken, wat eigenlijk wel zonde is... Ik zeg dat zie je meer aan de screens beter lezen! Reageren
Naudin Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Zo zie je maar de graphics van GTA IV op de pc owne weer ^^, maarja dat is meer te zien op de screens wtf, dat is gewoon knip en plak van andere Rockstar flimpjes, heeft hij zelf gemaakt, zonder geen ene foto van de computer versie, en vind je het gek dat de graphics beter zijn, GTA IV komt ook later uit voor de pc, dan moet er wel iets anders zijn >.> en nog over het filmpje, soms heb je zelf geluidjes toe gevoegd, die heel belabberd klinken, wat eigenlijk wel zonde is... Ik zeg dat zie je meer aan de screens beter lezen! Ja. Je zegt "meer". Daarmee suggereer je dat je aan de trailer ook kunt zien dat de pc ownt. Reageren
Harrison Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Vette trailer! Maakt me nog meer nieuwsgierig naar de PC versie! Reageren
FireFighter Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Leuk gemaakt! 7.3 Groeten, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.