Jump to content

Oblivion vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

weet iemand of er iets te vinden is om geen vampier meer te zijn in oblivion 4?

Die quest is namelijk stom (vampire cure) en ik ben te laat voor gezezing....

Help mij !!!!! :Y

Geplaatst:
Hallo,

weet iemand of er iets te vinden is om geen vampier meer te zijn in oblivion 4?

Die quest is namelijk stom (vampire cure) en ik ben te laat voor gezezing....

Help mij !!!!! :Y

Zoek bij een cheat lijst met items die je kan spawnen. Zown potion, druk gewoon op ctrl+f en typ dan vampire. Je ziet wel welke ik bedoel ;) Dan ingame spawn je dat potion met player.additem. Dan potion opdrinken en je bent weer normaal.

Geplaatst:
Die quest is namelijk stom

Jammer dan, je doet de quest of je blijft vampier, een van die 2.

Als je het op de PC speelt kun je nog wel cheaten, misschien kun je er van af komen. Je kunt er in ieder geval wel voor zorgen dat je onsterfelijk wordt, maar dat maakt het spel tamelijk saai.

Geplaatst:

Als je niet wil cheaten is kun je alleen maar met de cure quest van je vampirisme afkomen. Het is wel jammer maar er zijn verscheidene mods die het vampier zijn veel interessanter en leuker maken. Hier een lijst met allerlei vampier-mods. Zelf gebruik ik ontzettend veel mods voor Oblivion. Die maken het spel veel leuker en realistischer!

Geplaatst:

Ach ja, de vampire cure quest is niet zo moeilijk en leuk om te doen als je een beetje weet wat je moet doen. Dit werd trouwens ook gevraagd in het Oblivion topic waar ik deze quest uitgebreid heb beschreven:

Ik heb een vraag (die eerder behandelt was maar niet voldoende helaas :()

Ik ben gebeten door een vampier nu ben ik naar die heks geweest aan die rivier en heb ik ws rondgedwaalt.

Ik ben in een grot gekomen (vlak aan het einde van de rivier.) ik heb daar 1 grand soul gem gevonden ik moet er dus nog 4 waar kan ik die vinden?

Grand soul gems zijn vaak 'random loots', dat wil zeggen dat je ze zomaar kan vinden in bijvoorbeeld schatkisten of kratten. Hiervoor moet je echter wel level 11 of hoger zijn, anders is de kans minder dan 5% dat je ze vind. Anders kan je ook op andere locaties vinden. Bijvoorbeeld bij 'Mystic Emporium', in de Imperial Market District. Deze kan je kopen of pickpocketen. Ook kan je ze kopen in de Legawiin en Chorrol mages guild. In de Chorrol mages guild liggen er ook een paar in Display Cases. Deze moet je met Lockpicks openbreken, en vervolgens kan je ze eruit halen. Als je geen member bent van de Mages Guild is het wel stelen, dus dan wordt je aangehouden door guards.

Nadat je de soul gems hebt gegeven geeft de heks je een lijst met ingredienten op die ze nodig heeft voor haar potion. Je moet met haar praten over elk ingredient om achter de locaties te komen. Ik zal ze allemaal even op een rijtje zetten:

• 2x Bloodgrass: Kan je vinden in elke Oblivion wereld, dus ga door een gate en zoek het op. Je kan het ook kopen bij 'The main Ingredient', en 'The Gilded Garafe' in de Imperial Market District.
  • 5x Night Shade: Dit kan je in de buurt van Skingrad vinden, of kopen bij 'The main ingredient, en 'The Gilded Garafe' in de Imperial Market District.
  • 6x Garlic: Garlic kan je kopen bij elke lokale Inn, maar meestal hebben ze er maar 1 of 2. Je kan er 6 vinden in een huis in Weynon's Priory, ten zuiden van Chorrol, waar je ook langs komt tijdens de Main Quest.
  • As van een krachtige vampier: Praat hierover met de heks, en dan zal er een markertje verschijnen op je map. Vind de grot, loop naar binnen, en vind vervolgens de vampier. Als je hem vermoord hebt moet je hem doorzoeken voor zijn 'Vampire Ash'.
  • Blood of an Argonian: Praat met de heks over 'Blood of an Argonian', en vervolgens zal ze je een dagger meegeven. Val nu een willekeurige Argonian aan (een ras, mensen met rode of groene en rimpelige gezichten). Nu zal er bloed aan je dagger zitten, en je krijgt een quest update dat je de dagger terug moet brengen.

Daarna is de potion klaar, en dan ben je genezen van de Vampierziekte :)

Ook wil ik graag stijgen in de rangen van The Blades hoe moet dat?

Als jullie me kunnen helpen erg bedankt.

Je kan helaas niet stijgen van rang in The Blades, maar er zitten wel veel voordelen aan als je lid bent. Ten eerste krijg je een 'Akavire Katana', een erg handig wapen. Ook heb je toestemming op alles te pakken en mee te nemen van Cloud Ruler Temple, waar je veel handige dingen vind, onder andere een paard, die je gratis en voor niets mee kan nemen.

Hopelijk kan je hier wat mee :)

Geplaatst:
TOP! :tu:

Maar ik raad je wel aan om mods te gebruiken. Kijk hier eens. Daar gebruik ik er heel veel van. Maar het is natuurlijk nog steeds je eigen keuze ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...