Wazuup Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb een nieuwe msn aangemaakt die ik dacht te gaan gebruiken, een maand of 10 geleden. Ik had toen me lijst geexporteerd, en weer geimporteerd op dat nieuwe account. Nu wil ik deze email nu gaan gebruiken, maar ik heb veel nieuwe mensen op me oude msn erbij. Kan ik gewoon opnieuw exporteren en importeren zodat ik alles compleet heb? Dus dat de mensen die me al geaccepteerd hadden gewoon blijven, en de nieuwe een toevoegingsbericht krijgen? Bvd. Reageren
Woetsha Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb het juist geprobeerd en MSN voegt alleen de nieuwe contactpersonen toe, als er geen nieuwe zijn doet hij niets. De oude laat hij gewoon staan. Bewerkt: 21 augustus 2008 door Woetsha Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 hoe exporteer ik eigenlijk? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) hoe exporteer ik eigenlijk? Inderdaad? Dat is ook mijn vraag even, ik ben ook van plan een nieuw account aan te maken. EDIT: Laatmaar ik weet het al het staat bij: contactpersonen/messenger-contactpersonen opslaan. Bewerkt: 21 augustus 2008 door WaRioRZ Reageren
Woetsha Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 hoe exporteer ik eigenlijk?Ik veronderstel dat je Windows Live Messenger 8.5 hebt.> Log je in > Ga op het menubalk naar Contactpersonen - Messenger-Contactpersonen opslaan... Bij importeren kies je Contactpersonen - Messenger-Contactpersonen importeren... Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb het juist geprobeerd en MSN voegt alleen de nieuwe contactpersonen toe, als er geen nieuwe zijn doet hij niets. De oude laat hij gewoon staan. Dat had ik even nodig, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.