Jump to content

GTA SA MOD kan niet laden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb gta sa ik heb mods gedownload er op gezet via dat ene programma maar als ik er op wil loopt die op de helft vast , ze zeggen dat ik moet doen bij tab caps lock shift of ctrl ofzo maar ik weet neit welke ? kunnen jullie me helpen ? ;)

:tu::tu::tu::tu::tu:

Geplaatst:

Hoeveel mensen, hebben al niet iets gevraagd wat hetzelfde is als dit? Of iets wat er op lijkt? Ik geloof dat er al vele topics zijn over problemen als dit.

Geplaatst:

Allereerst voor het gemak om het programma af te sluiten, dit doe je door op 'Ctrl', 'Tab' en 'Delete' tegelijkertijd tijd te drukken. De Ctrl zit helemaal linksonderin, de Tab iets daarboven (met de twee heen en weer gaande pijlen) en de Delete zit wat verder rechts op het toetsenbord. De toetsen zitten, dacht ik, op zowel een Qwerty als op een Azerty toetsenbord op dezelfde plaats, dus ik ga ervan uit dat de beschrijving van de toetsen klopt..

Nu over je foutmelding, waarschijnlijk heb jij V2.0. Download deze patch en voer hem uit, waarschijnlijk zal je spel gewoon opstarten voortaan als je laadt, tenzij je een SCM-modificatie hebt gebruikt. In dat geval werkt alleen een Nieuw spel. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...