Remi-X Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Hoe kan ik de namen van auto's veranderen (pc heh )? K heb namelijk een paar auto's gemod, maar bijvoorbeeld bij m'n Bugatti Veyron wil ik zijn naam neerzetten het oude Bullet. ps: raar dat ik nu INEENS wel kan modden, wat eerder niet ging... Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Hoe kan ik de namen van auto's veranderen (pc heh )? K heb namelijk een paar auto's gemod, maar bijvoorbeeld bij m'n Bugatti Veyron wil ik zijn naam neerzetten het oude Bullet. ps: raar dat ik nu INEENS wel kan modden, wat eerder niet ging... Reactie op: ps: raar dat ik nu INEENS wel kan modden, wat eerder niet ging... Waarschijnlijk heb je opnieuw geinstalleerd, gedowngrade of gewoon iets fout gedaan tijdens het modden Op je 1e vraag weet ik geen antwoord. Bewerkt: 21 augustus 2008 door WaRioRZ Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 lol, nouja ik deed gewoon hetzelfde. Had laatst een ferrari f1 (supergt) gedaan. die kwam toen ook. onder het spelen kwam ik op het vliegveld van san fiero en stond de normale gt er ineens weer??? maarja, maakt niet uit. Heb er nu een mooie Pagani Zonda van gemaakt. en ik wil nu nog wel het renamen weten Reageren
K.O. Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 De namen van de .dff en .txd bestanden zou ik gewoon zo laten als ze zijn, als ik jou was. Als je deze aan wilt passen zul je eerst een paar data bestandjes moeten aanpassen. Het is gemakkelijker om alleen de naam die ingame rechtsonder in beeld verschijnt aan te passen. Je moet de bestanden dus gewoon als bullet.txd en bullet.dff in gta3.img zetten zoals normaal. Vervolgens heb je een programma genaamd GXT Editor nodig. (Klik voor download.) Met dit programma kun je eenvoudig de teksten die in beeld verschijnen aanpassen, door american.gxt te openen. Je kunt gewoon zoeken naar 'Bullet' en dit vervangen door wat je maar wilt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 in American.gxt staan de staan de namen wel, maar worden niet vervangen. Reageren
Donwell Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Naam van wagen opzoeken, aanpassen en opslaan. Het spel zou de naam, als het goed is, gewoon moeten weergeven. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Je hebt gxt editor nodig. Open met deze tool american.gxt en zoek naar supergt, verander deze naam. Na het veranderen moet je ff op een andere naam klikken en dan opslaan. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Daar staat hij dus niet in! Ik heb dus een ander bestandje nodig. In american.gxt vind ik alleen maar de tekst uit missies en het menu, maar geen auto's. onder welk kopje zou die anders moeten staan? Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Daar staat hij dus niet in! Ik heb dus een ander bestandje nodig. In american.gxt vind ik alleen maar de tekst uit missies en het menu, maar geen auto's. onder welk kopje zou die anders moeten staan? Het staat wel in american.gxt kies bij het bovenste menu main en bij de entrys kun je ze het beste sorteren op naam en dan naar de s van supergt zoeken. Ik weet 100% zeker dat ze er instaan want ik heb ze zelf ook al eens verandert. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 okej, heheh gelukt... Wel erg onlogisch geplaatst allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.