Jump to content

Vegeta VS Ice Banana

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Reclame voor wat dan ook

Soort design: Poster

Size design: In de vorm van een poster is al genoeg

Render: MAg

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Als t maar op een poster lijkt vind ik het al genoeg !!

Geplaatst:

Ten eerste is het niet cesar maar Vegeta xD Maar ben ik echt zo goed dat niemand durft ? :7

Geplaatst:

Is goede ik ga niet laf doen van ik durf niet maar k denk wel dat je veel meer ervaren bent dan mij :7

Post maar zo snel mogelijk.

Moderators : Naam verandere in : Vegeta VS Ica Banana

Geplaatst: (bewerkt)

Klaar. Hopelijk is het wat. Ik heb er een concert affiche van gemaakt.

14v4cbl.jpg

Succes Vegeta :tu:

Bewerkt: door Ice Banana

Vegeta :

finalpostercopycb3.jpg

DRUK OP DIE ZWARTE BALK BOVEN MIJN POSTER (BEKIJK OP WARE GROTE)

Jij ook succes :dans:

Bewerkt: door Vegeta

Ice Banana: Een mooie Poster maar een beetje te veel tekst en daar knap ik op af :duh:

En die merken vind ik nog lelijker eigenlijk

Vegeta: Een mooie poster die al opgeplakt is alleen denk ik dat Nickonly neit blij is dat je onderwerp GLD is.

Vote: Vegeta, Omdat, Ik zijn poster toch net meer vind hebben dan die van Ice, En ook omdat die al opgeplakt is op een muur en dat maakt het mooi door die plakertjes op de hoekjes

EDIT: 1-0 voor Vegeta

Bewerkt: door zamg0d1

Ten eerste die van Ice Banana: Ik vind die zwarte rand van boven niet zó mooi, past niet bij een poster vind ik. Daarnaast zit er een songtekst(neem aan dat het dat is) op die er niet helemaal op staat, en dan bedoel ik vooral aan de zijkant. Behalve de letters van "never seen before" en die van de songtekst, vind ik ze niet zo erg bij een poster passen, waarom weet ik niet, maar iets vind ik er niet aan kloppen voor een poster.

Ook lijkt er een deel van je gitaar, het stukje waar die dingen zitten om te stemmen, weg gehaald te zijn met gewoon een zwarte brush, sowieso vind ik dat je dat niet had moeten weghalen, maar je ziet nu ook nog een klein stukje in het blauw van hoe het eerst was, daardoor is het een beetje slordig, ik zou zelfs haast zeggen dat het echt in de laatste seconde weggehaald is, misschien is dat blauw wel helemaal niet van hoe het eerst was, maar het lijkt van wel.

Over Vegeta: Ik vind de grijze rand eromheen erg mooi, dat laat het nog meer op een poster lijken. Het silhouet van de persoon in het midden vind ik ook een goed idee, alsof het nog "even" achtergehouden wordt hoe die persoon er echt uit gaat zien. Het lettertype van "The Green Light District" vind ik er ook goed bij passen, een klein beetje chaotisch, wat GTA (en dus GLD) natuurlijk ook is. Ook de letters van coming soon vind ik erg goed bij je thema passen, niet te netjes(op een goede manier), maar een beetje gerafelt waardoor het een beetje gritty lijkt, wat natuurlijk elke GTA hoort te zijn en ook is.

Ook hoe de poster op de muur is geplakt vind ik er realistisch uit zien, de poster zit voor je gevoel niet op dezelfde diepte als de muur, maar hangt er echt aan, de tape is ook goed gelukt.

Het enige "minpuntje" wat ik kan bedenken, is dat de muur wat "plat" oogt, er zit weinig diepte in de steen en voegen zelf. Nouja, en hoe je een poster met tape op een bakstenen muur kan plakken... :puh:

Ik stem dus, net als Zamgod, op Vegeta!

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ice Banana, een erg mooie Meat Loaf poster. Wat je met de render hebt gedaan, vind ik erg mooi bij de rest van de afbeelding passen. Ook de wat donkere achtergrond-kleur en je lichte tekst heb je mooi uitgekozen. In tegenstelling tot Mythbuster vind ik de songtekst juist positief. De splatter brushes in de afbeelding vind ik dan weer té duidelijk, dat het niet meer mooi is. Je had de opacity misschien wat kunnen verlagen. Het is er leuk ingezet maar als je het iets minder duidelijk maakt is het wel weer mooi. Verder lijkt het alsof je bovenaan de afbeelding volgepropt hebt met tekst en er haast geen ruimte meer was, dat vind ik dan wel weer jammer. Voor de rest erg mooi opgevuld met verdere reclame-afbeeldingen en tekst. Een prima poster dus.

Vegeta, het eerste wat me opvalt is de iets te duidelijke border, je hebt hem namelijk té dik gemaakt. Maak hem iets dunner zoals bijvoorbeeld Ice Banana en het ziet er wat beter uit. Zo'n soort border vind ik nou eenmaal niet bij een reclameposter passen. Daarnaast vind ik in tegenstelling tot je tegenstander, dat je het erg makkelijk voor jezelf hebt gemaakt. Stenen achtergrond, lichte brushes erboven, render, tekst en border. Ik zie dat je aan de render wat meer aandacht hebt besteed maar het concept waarom het draait (Green Light District) komt niet tot weinig naar voren. Als je ergens reclame over maakt, zorg dan dat dat het gene is wat opvalt. Een mooie poster dus, maar vergeleken met je tegenstander gewoon niet goed genoeg.

Stem: Ice Banana.

Ice Banana: Dit vind ik echt een toffe poster, hij ziet eruit alsof je hem zo ergens tegen had kunnen komen. Erg professioneel dus. Je hebt goed gekeken naar hoe andere muziek posters eruit zien en je hebt echt een muziek sfeertje op de poster over gebracht. :tu:

Vegeta: Deze poster had van mij iets meer gevuld kunnen worden, hoewel hij wel een mysterieuze feel over zich heeft. Dat hij al op de muur is geplakt is allemaal leuk en aardig, maar het gaat hier om de poster zelf.

Vote: Ice Banana Die heeft meer weg van een echte poster en is naar mijn mening ook mooier.

2-2

@Hieronder: Tuurlijk heb ik hem vergroot, maar veel beter vond ik hem niet worden.

Bewerkt: door Rebellion
Ice Banana: Dit vind ik echt een toffe poster, hij ziet eruit alsof je hem zo ergens tegen had kunnen komen. Erg professioneel dus. Je hebt goed gekeken naar hoe andere muziek posters eruit zien en je hebt echt een muziek sfeertje op de poster over gebracht. :tu:

Vegeta: Deze poster had van mij iets meer gevuld kunnen worden, hoewel hij wel een mysterieuze feel over zich heeft. Dat hij al op de muur is geplakt is allemaal leuk en aardig, maar het gaat hier om de poster zelf.

Vote: Ice Banana Die heeft meer weg van een echte poster en is naar mijn mening ook mooier.

2-2

Nee natuurlijk niet het moet niet alleen over de poster gaan hoor !! Als je er een poster uit kan halen is al genoeg zei ik. En ik denk dat jij niet mijn poster op ware grote hebt gezien want dan lijkt het wat voller.

VERGROOT MIJN POSTER EERST DAN ZIE JE HEM PAS GOED

@ Hieronder . jawel je moet op die balkje boven mijn afbeelding drukke

Bewerkt: door Vegeta
Geplaatst:

Ik kan hem niet vergroten, maar hij is duidelijk en goed zat :tu:

Ice Banana: Hij is heel erg mooi, mooie kleuren enzo. Hij lijkt echt, alleen vind ik hem te druk :Y

Vegeta: Hele mooie poster, Goed je fantasie gebruikt. Alleen dat plakband is wat overdreven.

Mijn stem gaat naar: Vegeta

Volgende keer beter Ice Banana :dans:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...