-GoldWing- Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 heb zojuist mijn eerste sig gemaakt en ik wou graag dat jullie hem raten! Hier kom tie dan: Greetzzz -GoldWing- Reageren
Wienish Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Mooi gemaakt, hoewel ik de kleurkeuze van de tekst niet geweldig vind, en de tekst zelf ook niet bepaald bijzonder vind. 7.6/10 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Wleke kleur zou de tekst dan moeten hebben? Reageren
M4X Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Wleke kleur zou de tekst dan moeten hebben? Probeer eens een wat lichtere of donkerdere kleur, met een effect eromheen zodat het wat leesbaarder is. Ook vind ik het lettertype niet echt bij de signature passen. De signature vind ik trouwens niet zo heel bijzonder, ik zie weinig toegevoegde effecten behalve een rode filter. De signature is niet echt afgemaakt in mijn ogen, en dat komt niet alleen door het eentonige effect maar ook omdat er bijvoorbeeld geen border omheen zit. Maargoed, ik zal je niet te hard beoordelen als dit je eerste signature is, maar met een paar effecten en een border kom je veel verder 63% Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 ik heb er 2 weken aan gewerkt, als je goed kijkt zijn er veel meer effecten aan toegevoegd. Ik heb alle consoles en accesoires geknipt en geplakt in m,n sig. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.