the_roggii Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 hallo iedereen, ik zit met een klein probleempje ik heb een spel voor de pc namelijk Rise&Fall : civilizations at war maar het probleem is nu na installatie vraagt hij altijd reboot computer? en dan komen er gelijk 3 schermpjes met de tekst: " Voor Windows is een digitaal ondertekent stuurprogramma nodig. eerst dacht ik dat het iets met Starforce te maken had en ben dan onmiddelijk vele site's gaan afzoeken naar mogelijke oplossingen geen enkele bleek te helpen.. dus het heeft iets te maken met dat digitaal ondertekent stuurprogrammat wie weet wat dit is en kan me helpen? extra info: uitgever: protection technology (starforce) locatie: c:windows/system/sfsync 04.sys stuurprogramma: Frontline Synchronization Driver service: Starforce protection Synchronization Driver Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 gebruik Google je zal niet de enigste zijn met dat probleem dus Google er op los! Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 gebruik Google je zal niet de enigste zijn met dat probleem dus Google er op los! Als je de beginpost had gelezen, had je kunnen lezen dat the_roggii al vele sites was afgegaan. Misschien dat hij dat met Google heeft gedaan? Tevens had je natuurlijk zelf het voorbeeld kunnen geven door zelf ook even met dit probleem te zoeken, aan zulke posts heeft de topicstarter helemaal niks. Reageren
the_roggii Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 na de installatie komt dit Protection System geeft deze melding: To launch the application, you need to install aditionall libraries on your computer. would you like to install them now? Yes No (na het aanklikken van yes) Application installed succesfully. Reboot the computer to complete the installation. Continue? Yes No als ik hier yes aanklik wordt de computer opnieuw opgestart maar krijg ik daarna een systeemherstel van de computer en is de installatie van het spel weg dus moet ik opnieuw doen als ik no druk gebeurt er niets als ik even wacht dan komt er volgende melding van Assistent voor programmacompatibiliteit: voor windows is een digitaal ondertekent stuurprogramma nodig dus ik denk : dat zal wel op de site van de uitgever te vinden zijn midway of starforce?? ik heb ze beide gecheckt en resultaat bij beide 0 wie kan mij helpen?? ik weet echt niet meer wat te doen.. Reageren
Timske Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Probeer yes, dan start je pc opnieuw op en dan zet die hem er mechien op Reageren
the_roggii Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 dan zegt systeemhertsel dat de computer niet kan worden opgestart door een besturingsfout en dan is de installatie ongedaan gemaakt (zoals ik daanet al zei) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.