Jump to content

Wie kan me helpen


Stefantjaah

Recommended Posts

iedereen heeft het over de missies van stevie maar ik heb em al bijna uit gespeeld en heb nogsteeds geen telefoontje van brucie gehad en als ik brucie bel krijg ik voicemail

ik ben BTW ook opzoek naar een Sultan RS want die vind ik een leuk geluid hebben

ik heb em bij me huis staan maar rijd er niet mee

af en toe ff gasgeven maar voor de rest laat ik hem staan

Wie kan me helpen met deze 2 vragen

Link to comment
Delen op andere websites

1 je hebt in het begin een smsje gekregen in dat smsje staat wat voor voertuig je moet ''lennen'' en waar hij staat

2 de sultan rs staat achter een garage bij de verlaten villa on het noorden van het meest linkse eiland beetje bossig gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Van stevie heb je een SMS je gekregen. Daarin staat dat je een sultan moet jatten in Berchem, Alderny. Die moet je afleveren bij Stevies garage in Bohan, die bevindt zich hier.

Ik denk dat je zijn vragen wat verkeerd begrijpt. Hij vraagt namelijk iets anders.

Stevie zal je een Sms'jes sturen na de missie Smackdown waarin een auto staat die jij moet zoeken en naar z'n garage brengen. Smackdown is één van de eerste missie's in Algonquin (het laatste eiland). Dus als je deze missie al gedaan hebt, dan zal je jouw Sms'jes eens moeten bekijken in je Inbox van je GSM. Daar zal dan wel een Sms'je van Stevie tussen zitten. Meer informatie vind je hier.

De Sultan RS kan je inderdaad achter een verlaten huis vinden in Algonquin. Hier ergens.Misschien helpt dit filmpje je?

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij op de Xbox 360 ben ik GTA IV aan het spelen ik ben al bij de missie pest control van jimmy pegorino

zoals je Hier kunt zien is dat een heel eind na no.1 en smackdown bij smackdown ben ik in het rijdje tot undertaker

voor phil bell ben ik klaar

voor Jon Gravelli moet ik Liquidize the Assets doen

hoe kan het dat ik nogsteeds geen smsje heb gehad van stevie of een telefoontje van brucie ik ken brucie alleen bellen om uit te gaan en om te racen

wie kan me helpen? ik word er knettergek van!

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij op de Xbox 360 ben ik GTA IV aan het spelen ik ben al bij de missie pest control van jimmy pegorino

zoals je Hier kunt zien is dat een heel eind na no.1 en smackdown bij smackdown ben ik in het rijdje tot undertaker

voor phil bell ben ik klaar

voor Jon Gravelli moet ik Liquidize the Assets doen

hoe kan het dat ik nogsteeds geen smsje heb gehad van stevie of een telefoontje van brucie ik ken brucie alleen bellen om uit te gaan en om te racen

wie kan me helpen? ik word er knettergek van!

En ik wordt r knettergek van dat jij geen enkele leestekens gebruikt behalve op het einde een !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...