Platypus Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik denk dat ik een EasterEgg gevonden heb: Als je in je savehouse in Bohan binnenkomt en direct naar rechts draait, zie je onder de klok een paar CD's liggen en eentje ervan is van OG Loc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 haha wat heeft roman of niko slechte smaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) haha wat heeft roman of niko slechte smaak ik denk dat die cd's zijn van die vrienden van Mallorie als ik het goed gevolgd heb en jij niet belt roman haar op of ze daar kunnen slapen. Dus de cd is van geen van beide. maja goed gevonden. EDIT: Bijna 400 Post Bewerkt: 24 augustus 2008 door StrongBongSmoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.