Jump to content

tw@


nintendo5998

Recommended Posts

Nou als ik eerlijk ben zou ik zeggen dat dat een hoop moeite om niks is. Want ik bedoel internet voor het ''echte'' werk is natuurlijk gewoon bedoelt voor op de computer, En om dan nou via de ps3 of xbox-In een spel- Op een gemaakte- Naar echt internet te gaan : Zou eigenlijk de moeite niet waard zijn om te maken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

www.gloryholethemepark.com Website van pretpark Glory Hole :sigaar:

Is het ook gebouwd in Liberty City ? Kun je "er in" :puh:

Glory Hole is volgens mij ergens in San Andreas. Je hoort altijd een reclame en soms hoor je er ook mensen over praten. Er is wel een pretpark in Liberty City: Funland. Jammer genoeg kun je geen attracties bezoeken, wel zijn er een paar EE

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
hee, ik lees op wikigta dat je op www.eroticars.com in gta 4 auto's kunt kopen, maar kan dat daar dan ook echt? want ik bel steeds die nummers die daar staan maar ik krijg niks te horen, wel jammer...

Neen, auto's kun je niet kopen in GTA IV. De site bestaat eigenlijk alleen maar als decoratie. :clown:

Edit @ hieronder: inderdaad ja. :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

hee, ik lees op wikigta dat je op www.eroticars.com in gta 4 auto's kunt kopen, maar kan dat daar dan ook echt? want ik bel steeds die nummers die daar staan maar ik krijg niks te horen, wel jammer...

Neen, auto's kun je niet kopen in GTA IV. De site bestaat eigenlijk alleen maar als decoratie. :clown:

En voor de missie I'll Take Her.

Srry, ik kon het niet laten :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

hee, ik lees op wikigta dat je op www.eroticars.com in gta 4 auto's kunt kopen, maar kan dat daar dan ook echt? want ik bel steeds die nummers die daar staan maar ik krijg niks te horen, wel jammer...

Neen, auto's kun je niet kopen in GTA IV. De site bestaat eigenlijk alleen maar als decoratie. :clown:

Je kunt enkel in -deze- missie op de site voor de roze Feltzer van Gracie. Verder staat de site er inderdaad alleen voor de fun. ;) (Hetzelfde geld voor 'Brucie's Cars' site)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...