Maurits3 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Hoi Zou iemand voor mij Farewell, my Love dit level willen halen please Groetjes van maurits Broens Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 <BR>Zou iemand voor mij Farewell, my Love dit level willen halen please<BR>Dit zie ik dus aan als een aanvraag. Om te beginnen, dit topic staat verkeerd. In plaats van VC missie hulp, moet het staan in de SA:Missie Hulp sub fora Savegame aanvraag. Daarnaast is je bericht niet volgens de aanvraag regels. Het is de bedoeling dat je altijd het volgende lijstje invuld: [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] Dit maakt het gemakkelijker voor anderen om de missie(s) te halen. En tot slot: waar blijft je savegame?(!). Zonder savegame kan niemand de missie voor je halen. Je hebt vast eens gemerkt dat tijdens het plaatsen van een bericht er onder het berichtvak Bladeren staat. Klik hier eens op, zoek jouw savegame en klik daarna op uploaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.