Bradley H. Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) het groote Bradley´s fun island topic MOD geCANCEL Omdat ik modellen eidelijk onder de knie heb, ga ik maar eens een mod uitbrengen zodat jullie hem kunnen beordelen. ik zal hier berichten posten met foto´s en ideeen over het eiland. wat krijgt het eiland zoal? SCM -geparkeerde auto´s -10 nieuwe ocult objeckts (in het eiland) modellen -halfpipe -groot eiland (de helft van starfish island) -brug die, die van het strand naar het eiland leid -big mountain, waar je met een moter overhee kan rijden, de berg gaat vooral bekent staan om zijn hoogte, en model -een kleine mansion, met teras -veele sorten stunts overige informatie^ startdatum- 22-3-2005 mod online- aprox 22-4-2005 foto´s aprox 25-3-2005 (zo snel mogenlijk) afgemaakt SCM- 0% ´´ MDL- 0% Als er iemand geintereseert is om samentewerken of de mod achter de schermen te zijn, kan hij/zij natuurlijk altijd een mailtje stuuren of een simple PB. *Bradley´s fun island* Bradley Leroy Hofmans EDIT:laatste nieuws dinsdag 22 nieuws - screenshots uitgestelt vanwege geen beschiking over legale versie VC, op deze PC, over 4 dagen ben ik weer thuis... : zondag 26 Maart - ik ga ook bestaande winkels maken... GAMMA, AH, C1000, de plaatselijke bakker, slager, er komt een groot dorp op te staan. Bewerkt: 25 maart 2005 door bradley1990
MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Waar zijn de Screens, links, trailers, beta's??? Meer info en beelden A.U.B.
Bradley H. Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Waar zijn de Screens, links, trailers, beta's??? Meer info en beelden A.U.B. Als je de hele text had gelezen had je gezien dat de startdatum VANDAAG is, en de foto´s aprox 25-3-2005 -trailers zullen niet komen, ik verspil liever mijn tijd om de versie eerder uit te laten komen. -beta´s zullen ook niet komen, om de zelfde reden die ik net zei. -info genoeg denk ik zo.
Eclipse Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Oke Bradley ik ben benieuwd...Ik verplaats het topic wel even naar het MEDIA forum want daar hoort het eigenlijk thuis -Moved-
Wauzie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik ben ook erg benieuwd naar je mod, ik hoop binnenkort een aantal screenshots te vinden op dit topic
Bradley H. Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 ik hoop binnenkort een aantal screenshots te vinden op dit topic dat komt goed
Wauzie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ok, daar maak ik me ook geen zorgen over
Yohan Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Klinkt leuk.. Hopelijk breng je een touch mee die ik in sommige mods wel is mis.. Meer missies of word het alleen verbouwd..? :rolleyes:
McDude Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 heyz bradley mag ik meehelpen met de mod :unsure: als scm'er en eventueel mapper en of textuurder?
McDude Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Waar zijn de Screens, links, trailers, beta's??? Meer info en beelden A.U.B. Als je de hele text had gelezen had je gezien dat de startdatum VANDAAG is, en de foto´s aprox 25-3-2005 -trailers zullen niet komen, ik verspil liever mijn tijd om de versie eerder uit te laten komen. -beta´s zullen ook niet komen, om de zelfde reden die ik net zei. -info genoeg denk ik zo. als ik mee mag helpen wil ik wel een lijpe trailer maken EDIT DOOR MEZELF: SORRY ik poste 2x achter elkaar was ik even vergeten :blink: , sorry Bewerkt: 21 maart 2005 door McDude
Eclipse Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 LOL voor 1x wil ik dat wel door de vingers zien *ontopic*
Bradley H. Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) heyz bradley mag ik meehelpen met de mod :unsure: als scm'er en eventueel mapper en of textuurder? *MCDUDE* je mag me wel meehelpen, dan moet je me even toevoegen op MSN dan praten we wel verder. als er nog iemand mee wilt helpen... zeg het maar, ik denk zelf dat voor deze mod 2 man wel genoeg is. idd zou je me goed kunnen helpen met de SCM als je daar in mee wilt werken. mapperen hou ik liever voor me zelf EDIT: leid jij GTA REAL LIFE ? ik zou daar graag ook in meehelpen, jij helpt mij en ik jou B) EDIT2: screenshots datum zondag 26 Maart EDIT3: ik ga ook bestaande winkels maken... GAMMA, AH, C1000, de plaatselijke bakker, slager, er komt een groot dorp op te staan. Bewerkt: 22 maart 2005 door bradley1990
gtaloser Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik wil ook erg graag helpen ik heb je al een pb gestuurd
Bradley H. Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik wil ook erg graag helpen ik heb je al een pb gestuurd mijn best, heb je een PB gestuurt met mijn emailadres, limit berijkt meer info over de mod zie je in dit topic aanstaande zaterdag/zondag, de leden BRADLEY McDude GTALOSER
gangster Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik denk dat het wel een vette mod word alleen wacht ik op de screens
Recommended Posts