McDude Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 heyz bradley mag ik meehelpen met de mod :unsure: als scm'er en eventueel mapper en of textuurder? *MCDUDE* je mag me wel meehelpen, dan moet je me even toevoegen op MSN dan praten we wel verder. als er nog iemand mee wilt helpen... zeg het maar, ik denk zelf dat voor deze mod 2 man wel genoeg is. idd zou je me goed kunnen helpen met de SCM als je daar in mee wilt werken. mapperen hou ik liever voor me zelf EDIT: leid jij GTA REAL LIFE ? ik zou daar graag ook in meehelpen, jij helpt mij en ik jou B) EDIT2: screenshots datum zondag 26 Maart EDIT3: ik ga ook bestaande winkels maken... GAMMA, AH, C1000, de plaatselijke bakker, slager, er komt een groot dorp op te staan. :ph34r: JA HEEL GRAAG!!!! :ph34r: RL kan wel nog een modeller gebruiken!! :lol: ...en ik denk dat ik al wel eerder dan 20 aprik aan je eiland kan werken ik weet geen ideeen meer oja en ik leid RL ja
Bradley H. Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 mod gecanceld, vanwege het groote projeckt. misschien wordt hij nog herstart.
josie Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 mod gecanceld, vanwege het groote projeckt. misschien wordt hij nog herstart. Jammer het zou wel een super mod worden.
gangster Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 jammer had me er al op verheugd maarja ik hoop dat hij word herstart
zupadomien Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 jammer had me er al op verheugd maarja ik hoop dat hij word herstart ik ook hopelijk word hem herstard!!!!!!
Eclipse Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Ik sluit het topic maar voordat er in gespamt gaan worden...Bradely: zeg maar wanneer de mod weer herstart word..dan open ik het topic wel weer -slotje-
Recommended Posts