checkkill Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Hey iedereen! Ik heb een filmpje op YouTube gevonden die laat een bug zien waardoor je SkyDivet en als je op de straat terecht komt ga je niet dood! Hier is het filmpje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 das een leuke glitch maar ik vind de car cannon bug toch leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 ik heb er een uur mee zitten kloten maar het lukt kan iemand misschien een nederlandse tutorial geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Mic Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Die ken ik, stond een een engels tijdschrijft, maar nooit geprobeerd omdat er stond dat je met vrienden moest doen. (lol nu lijkt het alsof ik geen vrienden heb) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Die ken ik, stond een een engels tijdschrijft, maar nooit geprobeerd omdat er stond dat je met vrienden moest doen. (lol nu lijkt het alsof ik geen vrienden heb) Heb je die dan? En ik voel de reacties al komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 ik heb er een uur mee zitten kloten maar het lukt kan iemand misschien een nederlandse tutorial geven Ik denk dat het alleen voor de Xbox360 is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Mic Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Die ken ik, stond een een engels tijdschrijft, maar nooit geprobeerd omdat er stond dat je met vrienden moest doen. (lol nu lijkt het alsof ik geen vrienden heb) Heb je die dan? En ik voel de reacties al komen. Ja, Play Issue 167. Ik heb het net even offline geprobeerd, het lukte me met zo'n grotere taxi een paar keer om die container te laten draaien enzo, toen ik ertegenaan liep viel in in het water onder het level. Daarna probeerde ik het met een andere auto, maar daarmee lukte het niet dus ik denk dat je zoals de video zegt zwaardere autos moet gebruiken. Ik denk dat het alleen voor de Xbox360 is. Nee op PS3 kan het ook. Bewerkt: 23 augustus 2008 door .Mic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Kan dat ook offline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 ik heb het geprobeerd maar de eene keer zag hij dat dat ding zat te trippen of de deur was bij hem open en bij mij dicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Die ken ik, stond een een engels tijdschrijft, maar nooit geprobeerd omdat er stond dat je met vrienden moest doen. (lol nu lijkt het alsof ik geen vrienden heb) Heb je die dan? En ik voel de reacties al komen. Ja, Play Issue 167. Ik heb het net even offline geprobeerd, het lukte me met zo'n grotere taxi een paar keer om die container te laten draaien enzo, toen ik ertegenaan liep viel in in het water onder het level. Daarna probeerde ik het met een andere auto, maar daarmee lukte het niet dus ik denk dat je zoals de video zegt zwaardere autos moet gebruiken. Ik denk dat het alleen voor de Xbox360 is. Nee op PS3 kan het ook. Bij mij doet ie het niet hoor! En ik doe het precies goed! Ik & Dieko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.