Jump to content

Skydiving Container

checkkill

Recommended Posts

Die ken ik, stond een een engels tijdschrijft, maar nooit geprobeerd omdat er stond dat je met vrienden moest doen. (lol nu lijkt het alsof ik geen vrienden heb)

Heb je die dan?

En ik voel de reacties al komen.

Ja, Play Issue 167.

Ik heb het net even offline geprobeerd, het lukte me met zo'n grotere taxi een paar keer om die container te laten draaien enzo, toen ik ertegenaan liep viel in in het water onder het level. Daarna probeerde ik het met een andere auto, maar daarmee lukte het niet dus ik denk dat je zoals de video zegt zwaardere autos moet gebruiken.

Ik denk dat het alleen voor de Xbox360 is.

Nee op PS3 kan het ook.

Bewerkt: door .Mic
Delen op andere websites

Die ken ik, stond een een engels tijdschrijft, maar nooit geprobeerd omdat er stond dat je met vrienden moest doen. (lol nu lijkt het alsof ik geen vrienden heb)

Heb je die dan?

En ik voel de reacties al komen.

Ja, Play Issue 167.

Ik heb het net even offline geprobeerd, het lukte me met zo'n grotere taxi een paar keer om die container te laten draaien enzo, toen ik ertegenaan liep viel in in het water onder het level. Daarna probeerde ik het met een andere auto, maar daarmee lukte het niet dus ik denk dat je zoals de video zegt zwaardere autos moet gebruiken.

Ik denk dat het alleen voor de Xbox360 is.

Nee op PS3 kan het ook.

Bij mij doet ie het niet hoor! En ik doe het precies goed!

Ik & Dieko

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...