MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik vraag me af of Rockstar zijn beste tijd heeft gehad, want er zijn/komen 3 spellen, met Liberty City als stad... Beetje creativiteitloos vind ik dus. Wat vinden jullie hiervan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Funktipus Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Hoezo is dat meteen weer niet creatief? Als het bijv. in een andere tijd afspeelt kan er nog genoeg gedaan worden aan het stadsbeeld. Alsof het verzinnen van een verhaallijn, personages ed. geen creativiteit kost <_< Ja, we zitten straks weer in dezelfde stad, maar who cares? Je speelt een heel ander verhaal! En binnen het tijdsbestek dat ze de game willen publishen halen ze het echt nooit om een nieuwe stad te 'verzinnen'. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ze hebben die stad alleen gekozen omdat ze er zo trots op zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ik vind dat ze genoeg creativiteit hebben en ze zijn volgens mij nog lang nietklaar, een heel nieuwe game bouwen kost ontzettend veel tijd en als je al een goeie game laar het liggen kun je hem zo gebruiken, wel een beetje modifieen natuurlijk. We zullen verder zien wat ze in de toekomst nog meer gaan doen. Ik wacht af Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ik vind dat R* goed op gang gaat meer spellen op meer platformen liberty city zit hier telkens bij omdat ze daar het meest trots op zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ik vind dat R* goed op gang gaatmeer spellen op meer platformen liberty city zit hier telkens bij omdat ze daar het meest trots op zijn dat zei ik dus ook al lees andermans posts ook ff B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik denk helemaal niet dat hun creativiteit 'off' is. Zoals Funktipus al zei:Alsof het verzinnen van een verhaallijn, personages ed. geen creativiteit kost Dus dat vergt dus ook al een hoop creativiteit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik vind het juist heel leuk dat Liberty City terug komt. In GTA1 had je ook Liberty City, zeg eerlijk, in GTA3 was Liberty City beter dan in GTA1. Dus wordt de nieuwe Liberty City nóg mooier en beter. Natuurlijk niet te hopen dat ze daarna weer komen met een GTA:vc PSP en GTA:sa PSP. Ik vind juist dat Rockstar de spanning erin houdt door Liberty terug te laten komen, natuurlijk niet te hopen dat ze té lang bezig blijven met één serie namen, maar een herhaling ervan is nooit verkeerd. GTA3 (:Liberty City) was de eerste 3D GTA, GTA3 PSP (:Liberty City) is de eerste op de PlayStationPortable. Ik vind dus dat Rockstar nog creatief genoeg is door het op de PSP uit te laten komen, hebben ze meteen een hoop speelcomputers vertegenwoordigd. (PC, PS1, PS2, X-Box, PSP) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik vind dat je niet te snel mag oordelen want het spel is niet eens uit misschien hebben ze wel dingen bij gedaan offuh de verhaal lijn is anders fouten eruit gehaald enz enz Sommige mensen komen te vroeg me conclusies trekken zolang de grappen droog zijn van r* vind ik het best Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Oke ze zitten misschien in een klein dipje, maar ze moeten dingen afmaken, releasen etc, die gasten hebben haast nooit rust, geen wonder dat ze out of ideas zijn, maar ik vergeef het ze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Daar zullen ze blij mee zijn Romero Wel fijn dat jij het ze vergeeft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Maar zeg eerlijk, 4x Liberty City?? Kan toch niet! Maar okee Rockstar brengt wel steeds de knallers naar voren! 4x Libert City - GTA 1 - GTA 3 - GTA Advanced - GTA PSP Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Maar zeg eerlijk, 4x Liberty City?? Kan toch niet! Maar okee Rockstar brengt wel steeds de knallers naar voren!4x Libert City - GTA 1 - GTA 3 - GTA Advanced - GTA PSP ik wil niet lullig doen hoor maar hoe weet je zo zeker of gta PSP een knaller word, hij is nog niet eens uit ( in nl dan, in andere landen weet ik niet) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 ja advance was ook niet echt een knaller :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 ja advance was ook niet echt een knaller :angry: heb je hem wel dan kun je pas oordele Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts