KillerXL Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Hoi ik was even bezig met SA Handling editor en wilde graag de snelheid van vliegtuigen veranderen, maar dat lukt niet. Ik had de snelheid van de hydra hoger gemaakt maar toen ik in het spel keek kon hij nog steeds niet harder. toen ik dat bij de AT400 deed werkte het ook niet terwijl ik de snelheiden van auto's wel hoger kan krijgen. kun je met de Handling editor de snelheid van vliegtuigen niet hoger maken? of doe ik iets verkeerd? wie helpt me?? Reageren
Puma Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Dat ligt eraan welke handling editor je gebruikt. Welke gebruik je? Om de snelheid van vliegtuigen te veranderen moet je de stuwingskracht (Thrust) veranderen (verhogen). Dit staat ook in handling.cfg. Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 nogal logisch heh: bij snelheid staat zowel bij hydra als at400: 200. Maar de hydra is sneller dan de at en de at gaat ook wel een stuk sneller dan 200. eigenlijk ook wel iets dat ik niet helemaal begrijp.. Reageren
KillerXL Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Dat ligt eraan welke handling editor je gebruikt. Welke gebruik je? Ik gebruik SA Handling editor (Link) wat moet ik dan doen? hoe kan ik zorgen dat vliegtuigen sneller gaan? (btw zijn er ook nog andere handling editors dan?) Help me plz Bewerkt: 23 augustus 2008 door KillerXL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.