Miek Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Even een tip voor de Paint gebruikers onder ons: Een plaatje uitknippen (ook wel ''renderen'' genoemd) met Paint, zoals Miek in deze tutorial uitlegt, werkt gewoon bijna niet. Je krijgt een nogal lelijk resultaat. Maar wisten jullie dat je ook gewoon renders kan openen met Paint? Deze renders kun je vervolgens gewoon rechtstreeks in je signature plakken. Zo hoef je zelf niet te klooien met uitknippen en ziet het er een stuk mooier uit! Als je 't wilt testen, hier een rendertje die ik lang geleden een keer gemaakt heb: En stel dat je op internet geen gewenste render kunt vinden, kun je ook altijd een render aanvragen op GTAForum. Dat kan hier om precies te zijn: Klik. Ik heb al verschillende keren gevraagd in m'n Paint tut, maar niemand gaf antwoord. Ik zit hier wel mee ja. Als ik kopieer>Plak in Paint, is het een gewoon plaatje, met een zwarte achtergrond. Als ik hem opsla, moet hij opgeslaan worden in PNG, en dat kan je alleen openen met ImageShack, en ik heb geen PS. Hoe kan je simpel een render openen in Paint? Help me AUB. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Volgens mij is dit niet mogelijke n zal je het zelf moeten uitknippen Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Alleen wit is bij Paint doorzichtig, ja kun je instellen trouwens.. Maar zwart moet je bijvoorbeeld een kleur maken en dan zie je meestal nog zwarte stipjes om de render zelf, kun je ook nog wit maken etc. Bewerkt: 23 augustus 2008 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.