wannaplaygta Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) ik heb een paar dagen geleden gta san andreas gekocht in een winkel. de installatie ervan verliep prima. als ik het spel wil opstarten gaat ie niet verder dan deze afbeelding: (het lukt niet echt om te afbeelding te plaatsen ) het is de afbeelding dat na het credits-filmpje komt, daarna kom ik gewoon weer op mijn buraublad terecht. ik weet echt niet wat er mis is, ik ken niet veel van computers (teminste wat de systeemvereisten en van die dingen betreft) beetje info over mijn pc: Systeem: Microsoft Windows XP Professional Versie 2002 Service pack 2 Computer: AMD Geode NX 2100 + kloksnelheid: 1.76 GHz, 448 MB. als je meer informatie wilt moet je me wel zeggen waar ik dat kan terugvinden op me pc hopelijk kan iemand me helpen! alvast bedankt!! Bewerkt: 22 augustus 2008 door wannaplaygta Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 probeer is start>documenten>gta san andreas user files en dan gta_sa.set te verwijderen mischien doet hij het dan Reageren
Sprunk Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hij heeft het spel net nieuw en heeft het nog niet gespeeld dus is het gta_sa.set bestand nog niet aangemaakt. Welke videokaart heb je wannaplaygta? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.