peter99 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 mijn vraag is :waarom somige gangsters weg lopen als ik ze hard nodig heb ik druk niet 3 sec . pijltje naar onder in weet iemand waarom ? en heeft iemand dat wel eens gezien ?? :rolleyes: Reageren
skater Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 mijn vraag is :waarom somige gangsters weg lopen als ik ze hard nodig hebik druk niet 3 sec . pijltje naar onder in weet iemand waarom ? en heeft iemand dat wel eens gezien ?? :rolleyes: jah ik heb het wel is gezien en misschien zijn ze bang maar houd je niet gewoon pijltje omhoog ingedrukt?? Reageren
peter99 Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 nee ,ze rennen als een bang hondje weg Reageren
Esther Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Rennen ze ook niet naar andere gangmembers toe om die af te knallen? Dat heb ik namelijk ook vaak gehad, dan loop je met z'n 4en en dan lopen die 3 opeens weg naar bijv: De Ballads, om daar dan mee te vechten....en daar kan je gewoon niks aan doen,of ze terugroepen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ja dat heb ik ook al eens gehad Bv. als een gangwar gedaan is lopen je gangmembers ook soms weg. Misschien denken ze dat er nog vijanden zijn? :rolleyes: Reageren
Mathiz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 ik heb dat ook eens gehad <_< maar ik had nog iets raars bij mij spongen ze eerst uit een helikopter(het was best hoog) maar ook uit autos springen ze ik snap die ventjes niet Reageren
peter99 Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 die mannetjes zijn zo dom als een deur ...uit hoog vliegende heli,s springen zonder para Reageren
P-Jamma Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Het kan ook zijn dat ze Stoned zijn ofsow... Ik heb ergens gelezen dat je Gangmembers niet luisteren als ze stoned zijn... bijv. als je de dealers in je hood niet afknalt... Reageren
Cisse Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Volgens mij zit jij al in het verre gedeelte van SA. Waarin je stad een zooitje is, rookpluimen, auto's die uitbranden, mensen die op elkaar schieten, Waarschijnlijk wanneer je iemand wil recruiteren, zullen ze ook op de vlucht zijn voor andere mensen die op hun schieten. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Je gangsters rennenweg als er een wout langs komt of een ballas ja niet echt wegrennen maar erachteraanrennen Reageren
peter99 Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 ik ben bij de laatste missie van het hele spel :rolleyes: Reageren
dJiMpiE Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik ben bij de laatste missie van het hele spel :rolleyes: Goh .. Die heb ik uitgespeeld Mar weer ontopic: Als je de dealers in de Grove niet afknalt (das dan na de missie Riot) dan worden je gangmembers stoned En dan luisteren ze niet eens :blink: NAAR JE KAMER HOMIE ! NU Als ik dat zeg luisteren ze nooit :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.