Jump to content

Demolition Man


Koos Vercetti

Recommended Posts

Zoals GTA Monster al zei, is de missie Demolition Man reeds voor je gehaald. Het topic dat je gisteren opende is verdwenen omdat het op aanvraag is samengevoegd met het 'Savegame aanvraag' topic. Je kan je savegame dus hier downloaden. In het vervolg is het misschien beter dat je ze daar uploadt.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Deze lukt me echt niet

Zonder cheats a.u.b.

Blijven oefenen, dan lukt het wel hoor. In het begin ergerde ik me ook rot.

Enkele tips voor de eerste keren. Heb een filmpje op YouTube gezet om een en ander te verduidelijken (niet te hard op de stuurfouten letten, ’t is een hele tijd geleden dat ik VC nog had gespeeld)

De tijd begint pas te tellen zodra je de eerste bom oppikt dus zorg dat je dan al in een goede positie hangt om onmiddellijk vooruit te kunnen vliegen. In mijn eerste poging zat ik er zelf naast dus een beetje bijsturen is soms noodzakelijk :Y

Houd wat hoogte als je over de weg vliegt want er passeert nogal wat verkeer waaronder regelmatig eens een vrachtwagen.

Als ze zich op uw vliegroute bevinden, probeer dan alle werklui en bewakers uit te schakelen met de rotorbladen van uw helicopter want ze zullen u blijven achtervolgen met hun hamers en pistolen. Dit kun je zien als ik na het plaatsen van de bom op het gelijkvloers en op de eerste verdieping weer buiten ben om de tweede en derde bom op te pikken. Ze verschijnen dan achter mij in beeld. Voor die werklui is dit een goed moment om ze uit te schakelen omdat ze dan allemaal netjes samen achter u staan. Als je bijna aan de grond bent vlieg je een klein stukje achteruit. In het gebouw zelf maakt het niet zo veel uit. Als je hoog genoeg blijft kunnen ze toch niet aan u.

De bewakers kun je wel beter onmiddellijk uitschakelen want die blijven op u schieten, ongeacht of je hoog of laag hangt met uw helicopter. Die bewakers schakel je uit door net boven de grond op ze af te vliegen. (zie derde en vierde verdieping). Ook die werkers kun je natuurlijk zo uitschakelen in het gebouw.

Als je eenmaal wat handiger wordt is het niet meer nodig om iedereen uit te schakelen, dan doe je het oppikken en droppen van de bommen in scheervlucht dus dan geef je ze niet meer de kans om op u te kloppen of schieten. Vanaf dan schakel je ze enkel nog uit voor de fun :eten:

Werk van beneden naar boven. Dat bespaart u een weg terug vanaf de derde verdieping en je krijgt niet gelijk de hele meute achter u aan.

Zorg dat je de weg leert kennen. Vlieg in het begin gewoon naar de verschillende locaties en weer terug naar beneden, zonder tijd te verliezen met bommen te droppen en op te pikken. Uiteraard haal je zo de missie niet maar als je eenmaal het parcours van buiten kent gaat alles een stuk vlotter.

En uiteraard veel oefenen.

Opm1: op de tweede verdieping kun je ook achter die scheidingswand om vliegen in plaats van voorlangs en op de derde verdieping kun je als je boven aan de trappen komt ook gewoon 180 graden draaien in plaats van achter de scheidingswand om te vliegen. Ik heb het telkens gedaan om die bewakers uit te schakelen.

Opm2: de eigenlijke missie begint pas na 1:45 in het filmpje.

Opm3: had geen tijd over om uit te pluizen waarom het geluid weg is want dat was wel degelijk mee opgenomen.

Opm4: er zijn nog een hoop filmpjes te vinden, van betere kwaliteit dan het mijne :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...