BigM Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Topic name . Dit is me eerste signature met CS3. Ik maak normaal grote projecten zoals wallpapers of templates. Dit was wel even andere koek. Ik vond het lastig. Maar deze sig vind ik nog net genoeg Om er officieel : Me éérste echte goeie CS3 Signature van te maken. Keep it cool willYa Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ik kan maar een ding zeggen: Prachtig alleen vind ik de border niet echt passen en is de achtergrond nou zo wazig, hoort dat? of heb je dat zelf gedaan? Ik wil ook een sig gaan maken maar heb nu geen Photoshop op deze PC Reageren
BigM Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ik kan maar een ding zeggen: Prachtig alleen vind ik de border niet echt passen en is de achtergrond nou zo wazig, hoort dat? of heb je dat zelf gedaan? Ik wil ook een sig gaan maken maar heb nu geen Photoshop op deze PC Dat wazige heb ik gedaan omdat de achtergrond mij niet beviel. Ik vond dit een goeie oplossing. De border heb ik gedaan zodat ik hem als sig kan gebruiken en hij dan niet zo lelijk overvloeid op de forums background. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ik kan maar een ding zeggen: Prachtig alleen vind ik de border niet echt passen en is de achtergrond nou zo wazig, hoort dat? of heb je dat zelf gedaan? Ik wil ook een sig gaan maken maar heb nu geen Photoshop op deze PC Dat wazige heb ik gedaan omdat de achtergrond mij niet beviel. Ik vond dit een goeie oplossing. De border heb ik gedaan zodat ik hem als sig kan gebruiken en hij dan niet zo lelijk overvloeid op de forums background. nou ik vind een border goed maar deze border vind ik gewoon lelijk. maar kun je uitleggen hoe ik de achtergrond zo maak? Reageren
Rebellion Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Mooie signature; Misschien dat je naam ietsje duidelijker kan, maar opzich is het ook wel leuk dat je die een beetje moet zoeken (of dat ligt aan mijn beeldscherm ). En met je border is niks mis hoor. Reageren
Jay; Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Op zich best een mooie signature, vooral de andere gekopieerde render die je links en rechts hebt verwerkt zien er mooi uit. Om de basis render heb je een effectje toegevoegd, het lijkt wel een wazig water effect. In ieder geval vind ik dat je daar iets te ver mee bent gegaan. Ik weet niet of je het gesharpend hebt maar het kon daar allemaal wel ietsje minder. Voor de rest heb beneden, in het midden een overbelicht rondje, dat had je zeker niet moeten doen. Je kan het beneden gerust wat lichter maken maar doe dat met mate, niet op één plek en zeker niet in de vorm van zo'n duidelijk rondje. Verder heb ik niet veel meer toe te voegen, het ziet er prima uit. Succes! Bewerkt: 22 augustus 2008 door Jay; Reageren
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 ~Dank allen voor de rates. Wil er alleen meer. Rates? Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik vind hem niet zo mooi, die tekst op die Ironman is niet duidelijk, en de achtergrond. Dat witte effect is wel best mooi.. Alleen wat doet dat witte bolletje daar? Ik houd zelf meer van simpele signatures Vind hem toch een 5.5/10 Reageren
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik vind hem niet zo mooi, die tekst op die Ironman is niet duidelijk, en de achtergrond. Dat witte effect is wel best mooi.. Alleen wat doet dat witte bolletje daar?Ik houd zelf meer van simpele signatures Vind hem toch een 5.5/10 Volgends mij gebruik je dit alleen als ''Payback time'' Omdat ik jou sig een lage rate gaf? Zoniet, Toch bedankt voor de rate(tuurlijk zeg je van niet) More 2 come? Reageren
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Bump en opmerking voor timske, Dat witte bolletje is geen effect maar hoorde bij de render. Zoek maar eens naar ironman. Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik vind hem niet zo mooi, die tekst op die Ironman is niet duidelijk, en de achtergrond. Dat witte effect is wel best mooi.. Alleen wat doet dat witte bolletje daar?Ik houd zelf meer van simpele signatures Vind hem toch een 5.5/10 Volgends mij gebruik je dit alleen als ''Payback time'' Omdat ik jou sig een lage rate gaf? Zoniet, Toch bedankt voor de rate(tuurlijk zeg je van niet) More 2 come? Niks 'Payback time'.. Jij geeft je mening duidelijk doe ik dat ook Reageren
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 RATES en tips please. Dat bolletje hoort bij de render. Zoek nou eens naar ironman picca's . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 RATES en tips please. Dat bolletje hoort bij de render. Zoek nou eens naar ironman picca's . doordat je de achtergrond zo hebt vervaagd is de hele sig verkl**t en waardoor je lelijke effecten krijgt. Probeer eens een Blur dat ziet er al veel beter uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.