Jump to content

GTA iv


GTAcab

Recommended Posts

Ik ga zo mn ps3 80 gb ophalen en daar koop ik natuurlijk meteen GTA iv.

Maar weet niet echt hoe alles precies werkt :puh:

heb ten eerste nooit achter ps3 gezeten en ten tweede nog nooit GTA IV gespeeld :(

Hebben jullie wat tips voor me mischien?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV in je PS3 stopt kom je niet direkt in het speel.

GTA IV word eerst geinstaleerd.

Dat kan 5 minutjes duren.

Als je een internetkabel thuis heb, kan die op je ps3 aansluiten en online tegen alle mensen uit de wereld spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zo mn ps3 80 gb ophalen en daar koop ik natuurlijk meteen GTA iv.

Maar weet niet echt hoe alles precies werkt :puh:

heb ten eerste nooit achter ps3 gezeten en ten tweede nog nooit GTA IV gespeeld :(

Hebben jullie wat tips voor me mischien?

het is heel simpel sluit je ps3 aan zoals het moet dus gebruik de handleiding als je hierin een noob bent dan stel je alles in wat de ps3 vraagt:de datum en je kent de rest wel dan

haal je de CD uit de doos en je steekt hem in de ps3 dan start het automatisch op en de rest word heel goed uitgelegd door gta IV zelf

en wil je je CD er terug uithalen dan druk je op het symbooltje (want het is touchscreen)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zo mn ps3 80 gb ophalen en daar koop ik natuurlijk meteen GTA iv.

Maar weet niet echt hoe alles precies werkt :puh:

heb ten eerste nooit achter ps3 gezeten en ten tweede nog nooit GTA IV gespeeld :(

Hebben jullie wat tips voor me mischien?

het is heel simpel sluit je ps3 aan zoals het moet dus gebruik de handleiding als je hierin een noob bent dan stel je alles in wat de ps3 vraagt:de datum en je kent de rest wel dan

haal je de CD uit de doos en je steekt hem in de ps3 dan start het automatisch op en de rest word heel goed uitgelegd door gta IV zelf

en wil je je CD er terug uithalen dan druk je op het symbooltje (want het is touchscreen)

:cya:

lol dat weet toch iedereen wel :puh:

ik zou gewoon gaan spelen en gewoon zelf gewoon ff uitvinden hoe alles werkt, vind ik wel het leukst meestal ;)

Good Luck

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...