Vegeta Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik heb met die spel een wezen gemaakt maar hoe moet je ermee rond lopen als in de trailer ?? Hoe moet je dan met die hele wezen groep andere wezens vermoorden en gwn soort van free roaming ? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Dat is demo dus je kunt alleen creator. Als je volledig spel kopen dan kun je ook rondlopen en andere wezen opeten. Reageren
Vegeta Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 hoeveel kost t ? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Euh, ik denk 45€. Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) De game Spore is nog niet uit, ik had er een tijdje terug een topic over gemaakt. In iedergeval staat de releasme datum voor 4 september 2008. Er komen 2 edities PC Spore deze is voor 54 euro bij consoleshop (op consoleshop de goedkoopste tot nu toe) en je hebt de versie: PC Spore Galactic edition van 64 euro, bij deze versie heb je wat extraatjes: een honderd pagina's tellend handboek in kleur een 120 pagina's tellend boek met artwork een bonus-dvd met onder ander een 'Making of' een dvd met een documentaire van National Geographic over het ontstaan van de aardedeze is overigens alleen verkrijgbaar tot de releasedag! Bewerkt: 22 augustus 2008 door gammie_ Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 @hierboven: Dat is de volledige editor. Ik heb daar geen geld voor over tot het echte spel komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.