Miek Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Post hier alle tips omtrent Windows Vista, XP, Me, 2000, 98 en 95. Ik heb vandaag iets speciaal gevonden van 2000, je kan het uiterlijk toch ruilen! Rechtermuisknop op bureaublad>Eigenschappen>Tabblad beeldscherm en je kan heel het uiterlijk wisselen als XP! Kijk maar: Reageren
gta_rulez Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 [VISTA] Irritante toestemming vensters uitzetten. Word je ook helemaal gek van al die pop-ups bij elk programma dat je start? Het dient voor de beveiliging, maar het is aardig doorgeslagen. Om het uit te zetten ga je naar start -. configuratiescherm en dan Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht. Klik dan op de groene tekst gebruikersaccounts. Dan klik je onderaan op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen. Reageren
Naudin Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 In je browser kun je tekst groter en kleiner maken (In XP iig weet niet of het ook bij Vista kan) door ctrl in the houden en tegelijkertijd te scrollen. Reageren
Harrison Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 In je browser kun je tekst groter en kleiner maken (In XP iig weet niet of het ook bij Vista kan) door ctrl in the houden en tegelijkertijd te scrollen. Ik heb geprobeerd, werkt niet. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 In je browser kun je tekst groter en kleiner maken (In XP iig weet niet of het ook bij Vista kan) door ctrl in the houden en tegelijkertijd te scrollen. Ik heb geprobeerd, werkt niet. Scrollen met je muiswiel, hè? Niet via je scrollbalk. Overigens werkt het bij mij wel gewoon en ik heb Vista. Met behulp van Ctrl-0 heb je weer de standaard grootte. Reageren
K.O. Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Scrollen met je muiswiel, hè? Niet via je scrollbalk. Overigens werkt het bij mij wel gewoon en ik heb Vista. Met behulp van Ctrl-0 heb je weer de standaard grootte. Kleine toevoeging:[Ctrl]+[+] of [Ctrl]+[NUM+] of [Ctrl]+ScrollUp is inzoomen. [Ctrl]+[-] of [Ctrl]+[NUM-] of [Ctrl]+ScrollDown is uitzoomen. [Ctrl]+[0] (Num0 werkt bij mij niet) is inderdaad resetten op 100%. Natuurlijk kun je dit alles ook gewoon doen in IE met de zoomfunctie rechtsonderaan in beeld. Dit alles geldt bij mijn Windows XP / Internet Explorer 7.0. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Dit is ook wel grappig om op een windows XP pc op school uit te halen. Geen idee of dit nog werkt na het installeren van bepaalde updates of service packs maar het is wel grappig. Hij is ook al erg oud maar toch wel een leuk windows trukje. Klik gewoon ergens op het buraublad op de rechter muisknop (niet op een icoontje) en ga naar 'Nieuw' en dan 'Snelkoppeling'. Dan komt er een wizard die vraagt waar het bestand zig bevind. Typ het volgende in: shutdown -s -t 400 -c "Lol". Met haakjes maar zonder het puntje. Klik op volgende. Hij vraagt dan om een naam. Je kan hier alles intikken wat je wilt. Maar je moet er voor zorgen dat de volgende die de pc gebruikt op het icoontje klikt. Geef het dus een naam van een film of spelletje. Daarna kan je nog een icoontje van het programma instellen om het wat echter te maken. Dat was alles. Als de volgende persoon op het icoontje klikt zal er in eerste instandsie niets gebeuren. Maar na ongeveer 6 á 7 minuten sluit de pc ineens af. Werkt niet bij iedere versie van XP. Reageren
Sublime Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dit is ook wel grappig om op een windows XP pc op school uit te halen. Geen idee of dit nog werkt na het installeren van bepaalde updates of service packs maar het is wel grappig. Hij is ook al erg oud maar toch wel een leuk windows trukje.Klik gewoon ergens op het buraublad op de rechter muisknop (niet op een icoontje) en ga naar 'Nieuw' en dan 'Snelkoppeling'. Dan komt er een wizard die vraagt waar het bestand zig bevind. Typ het volgende in: shutdown -s -t 400 -c "Lol". Met haakjes maar zonder het puntje. Klik op volgende. Hij vraagt dan om een naam. Je kan hier alles intikken wat je wilt. Maar je moet er voor zorgen dat de volgende die de pc gebruikt op het icoontje klikt. Geef het dus een naam van een film of spelletje. Daarna kan je nog een icoontje van het programma instellen om het wat echter te maken. Dat was alles. Als de volgende persoon op het icoontje klikt zal er in eerste instandsie niets gebeuren. Maar na ongeveer 6 á 7 minuten sluit de pc ineens af. Werkt niet bij iedere versie van XP. haha dat kan ik ook via msn als iemand mijn zelfgemaakte bestand heeft kan ik zijn computer afsluiten Reageren
Harrison Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 In je browser kun je tekst groter en kleiner maken (In XP iig weet niet of het ook bij Vista kan) door ctrl in the houden en tegelijkertijd te scrollen. Ik heb geprobeerd, werkt niet. Scrollen met je muiswiel, hè? Niet via je scrollbalk. Overigens werkt het bij mij wel gewoon en ik heb Vista. Met behulp van Ctrl-0 heb je weer de standaard grootte. Werkt wel, sorry . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.