iefen Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ik speel vaak met mijn vrienden gta sa ps2 multi-player maar mijn vraag is nu : hoe zorg je ervoor dat allebij de spelers een parachute krijgen want ik wil da in een vliegtuig(de dodo) en dan eruit springen met mijn vrienden en dan parachute openen snapie??? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) ik speel vaak met mijn vrienden gta sa ps2 multi-playermaar mijn vraag is nu : hoe zorg je ervoor dat allebij de spelers een parachute krijgen want ik wil da in een vliegtuig(de dodo) en dan eruit springen met mijn vrienden en dan parachute openen snapie??? Jaa, ga naar een plaats waar een parachute spawnt, player 2 pakt em, player 1 spawnt een parachute, ga naar je dodo, stijg op, spring eruit, en voilá Normaal gezien zou het moeten werken Player 2 kan niet cheaten, daarom dat hij er 1 moet vinden Misschien komt cheaten nOOberig over, maar na Multiplayer te hebben gedaan, save je meestal niet he, het is voor het gemak MegaPilot. Bewerkt: 22 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
tjoef Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Als player één een parachute in zijn wapencollectie heeft, krijgt player twee die automatisch ook. Player twee krijgt alle wapens die player één bezit tijdens het activeren van de two player mode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.