Jump to content

boompjus

DeNn!S

Recommended Posts

ik was een beetje aan het toeren in de desert en ineens beseft ik me dat er geen boompjes meer waren ( wel handig) maar weet iemnand hoe dat komt??

laat het dan graag effe weten

:o :o dat is raar :o :o maar als je dan even stilstaat en w8 komen ze dan niet heb ik ook soms als ik over de snelweg rijd dan zijn die randen aan de zijkant weg maar komen dan na ff weerterug en anders misschien san andreas een keer opnieuw opstarten

Delen op andere websites

gebruik je cheats??

ik ben van mening dat als je cheat, dat de dingen, zoals boompjes, later

worden gespawnd.

<_< hoewel sommige zeggen van niet

dat zou wel kunnen ja, ik heb 2130x gecheat en als ik met een hydra vlieg is dat radartje rechts onder zelfs te sloom om het bij tehouden <_< alleen heb ik geen zin meer om een nieuwe game temaken heb er al 2x overheen gesavd :(

Delen op andere websites

Het ligt niet aan cheats denk ik hoor.

Volgens mij is het gewoon omdat je redelijk hard aan het rijden bent, zodat het beeld niet meer zo snel kan 'bijgetekend' worden.

Ik denk dat dit de meest logische uitleg hiervoor is.

Delen op andere websites

Het ligt niet aan cheats denk ik hoor.

Volgens mij is het gewoon omdat je redelijk hard aan het rijden bent, zodat het beeld niet meer zo snel kan 'bijgetekend' worden.

Ik denk dat dit de meest logische uitleg hiervoor is.

nou ik heb het soms ook als ik met een rancher over de snelweg rijd dan laden die vangrailsen telaat B)

Delen op andere websites

bij mij word vaak de afrit bij san fiero van de cincaid brich te laat geladen en zelf een keer een gebouw in LS ik vloog er recht met mijn vliegtuig op een ik zag hem niet eens

wat cissie zegt klopt denk ik want ik heb geen cheats gebruikt :lol:

Bewerkt: door Mathiz
Delen op andere websites

Ja heb ik ook regelmatig... op de PC zal dit probleem verholpen zijn...

Komt omdat hij de hele map in een keer moet laden, en daar schijnt íe nog wel eens moeite mee te hebben ;)

Van mij hadden er best een paar laadtijden in mogen zitten, als dit probleem daar mee opgelost kon worden!

Delen op andere websites

Dit heb ik ook een keer bij gta 3 op de ps2 gehad toe ree ik door de stad en toen waren de lantarenpalen verdwenen ze staan er wel maar je ziet ze niet dus als je er tegenaan rijd krijgt je autow wel damage super strange <_< <_>

Delen op andere websites

bij mij word vaak de afrit bij san fiero van de cincaid brich te laat geladen en zelf een keer een gebouw in LS ik vloog er recht met mijn vliegtuig op een ik zag hem niet eens

wat cissie zegt klopt denk ik want ik heb geen cheats gebruikt :lol:

cissie ??

Zwak hoor... <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...