m.e.t Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Moet je bij de flying school alles goud hebben voor de 100% of kun je ook de 100% halen met alles zilver? En ik had nog een vraag. Heeft er iemand tips voor de missie: parachute onto target. Ik heb al op wikigta gekeken maar het lukt nog steeds niet. Ik heb hem wel gehaald maar ik wil graag goud halen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Alles brons is voldoende om de storyline uit te kunnen spelen. Maar er kleven nogal wat voordelen aan een eigen Hunter op het vliegveld. Zo is Vigilante missie met de Hunter heel eenvoudig te halen en een aantal missies in Las Venturas zijn makkelijker te halen m.b.v. een Hunter. Brons is voldoende maar goud wordt wel aanbevolen. Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 hm, ik dacht het wel. dat parachute onto target kan je het best halen als je vanuit dat vliegtuig word gedropt, direkt naar het midden van dat "target" vliegt, daarna de parachute net na het tekentje "open your parachute" openen, dan rondjes blijven draaien (pijltje LINKS). tot je op de grond bent. hiermee heb ik goud gehaald. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) dat parachute onto target kan je het best halen als je vanuit dat vliegtuig word gedropt, direkt naar het midden van dat "target" vliegt, daarna de parachute net na het tekentje "open your parachute" openen, dan rondjes blijven draaien(pijltje LINKS). tot je op de grond bent. hiermee heb ik goud gehaald. Wacht 4 seconden en ga dan recht vooruit, als de timer op 24 sec staat open je de parachute en je komt al bijna recht voor het midden uit. Ga niet naar links of rechts, maak ook geen rondjes. Trek eventueel zijn benen in om iets verder te kunnen komen. Bewerkt: 22 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 dat parachute onto target kan je het best halen als je vanuit dat vliegtuig word gedropt, direkt naar het midden van dat "target" vliegt, daarna de parachute net na het tekentje "open your parachute" openen, dan rondjes blijven draaien(pijltje LINKS). tot je op de grond bent. hiermee heb ik goud gehaald. Wacht 4 seconden en ga dan recht vooruit, als de timer op 24 sec staat open je de parachute en je komt al bijna recht voor het midden uit. Ga niet naar links of rechts, maak ook geen rondjes. Trek eventueel zijn benen in om iets verder te kunnen komen. Zeg Koe, weet je nog m'n probleem News Chopper? op die manier kun je ook een Hunter krijgen he MegaPilot. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Zeg Koe,weet je nog m'n probleem News Chopper? op die manier kun je ook een Hunter krijgen he MegaPilot. Klopt, maar dat blijft een omslachtige manier. En de kans is groot dat die verdwijnt tijdens High Noon. En als je 'm niet terugzet in de hangar heb je altijd de kans dat je 'm kwijt raakt. Terwijl een Hunter die altijd beschikbaar is toch meer voordelen heeft. Reageren
m.e.t Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Raar, als ik de parachute bij de 24 sec. open ben ik al bijna bij de grond. En ben ik echt niet in de buurt van de cirkel. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Raar, als ik de parachute bij de 24 sec. open ben ik al bijna bij de grond. En ben ik echt niet in de buurt van de cirkel.Wel tijdens de vrije val naar voren blijven leunen zodat je een voorwaartse beweging krijgt. CJ zal dan z'n armen langs z'n lichaam houden en z'n benen recht naar achteren en op die manier een soort duikvlucht nemen. Bewerkt: 23 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
zezima0014 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Moet ik proberen, heb nog nooit goud gehaald! ontopic: Je moet gewoon bij alles een medaille halen, en je bent klaar Reageren
n30k Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Moet ik proberen, heb nog nooit goud gehaald!ontopic: Je moet gewoon bij alles een medaille halen, en je bent klaar ja, maar goud wordt aanbevolen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.