Jump to content

Liberty State


-GoldWing-

Recommended Posts

Hey, ik was vandaag voor de lol aan het inzoomen op het nummerbord van een auto, toen ik opeens zag dat er op het nummerbord Liberty State stond!

Misschien zijn ze dat vergeten te corrigeren omdat in eerste instantie de bedoeling was om van liberty city een staat te maken, dus Liberty State!

Wat denken jullie ervan?

Greetzzz -GoldWing-

P.S. Screen volgt nog.

Bewerkt: door -GoldWing-
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik was vandaag voor de lol aan het inzoomen op het nummerbord van een auto, toen ik opeens zag dat er op het nummerbord Liberty State stond!

Misschien zijn ze dat vergeten te corrigeren omdat in eerste instantie de bedoeling was om van liberty city een staat te maken, dus Liberty State!

Wat denken jullie ervan?

Greetzzz -GoldWing-

P.S. Screen volgt nog.

stoer

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik was vandaag voor de lol aan het inzoomen op het nummerbord van een auto, toen ik opeens zag dat er op het nummerbord Liberty State stond!

Misschien zijn ze dat vergeten te corrigeren omdat in eerste instantie de bedoeling was om van liberty city een staat te maken, dus Liberty State!

Wat denken jullie ervan?

Greetzzz -GoldWing-

P.S. Screen volgt nog.

stoer

hahahha, mans!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nu je het zegt, normaal heb je geen tolhuisjes in steden omdat je dan niet uit een staat gaat maar in een stad blijft en zo hoef je niet te betalen.

Maar in een staat wel, kijk maar naar de Verenigde Staten.

Maar we zullen het nooit weten (Denk Ik) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je het zegt, normaal heb je geen tolhuisjes in steden omdat je dan niet uit een staat gaat maar in een stad blijft en zo hoef je niet te betalen.

Maar in een staat wel, kijk maar naar de Verenigde Staten.

Maar we zullen het nooit weten (Denk Ik) :puh:

niet echt, kijk maar naar Frankrijk, daar heb je ook van die tol wegen die gewoon door Frankrijk lopen, maar vaak minder files hebben en sneller zijn...

die tolhuisjes zijn waarschijnlijk om de bruggen te onderhouden....

lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch...

en heeft niemand hier aan gedacht dat LC zich niet gewoon in een Liberty State afspeeld?

netzoals New York City in de staat New York is (dacht ik dan, nooit goed in topo geweest)?

en nummerborden gaan vaak via staat/land in plaats van stad/provincie...

Jullie maken hier allemaal veels te veel comotie over niets :puh: (niet op spelling enz. letten, eerste taal was Engels, dan pas Nederlands)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je het zegt, normaal heb je geen tolhuisjes in steden omdat je dan niet uit een staat gaat maar in een stad blijft en zo hoef je niet te betalen.

Maar in een staat wel, kijk maar naar de Verenigde Staten.

Maar we zullen het nooit weten (Denk Ik) :puh:

LOL! In het echt zijn er ook gewoon tolhuisjes in New York. Meer dan in de game verwerkt zit zelfs, want oorspronkelijk staat er aan het einde van de Hollandtunnel (Booth tunnel @ GTA IV) in Jersey ook tolhuisjes. En in GTA IV heeft onder andere de East Borough Bridge tolhuisjes wat in het echt ook zo is. In New York heet die brug trouwens de "Triborough Bridge". Dit zijn ze in het echt:

tolhuisjesnewyorksj2.jpg

Precies hetzelfde, tof dat ze erin zitten. Anders was die brug niet compleet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...