-GoldWing- Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Hey, ik was vandaag voor de lol aan het inzoomen op het nummerbord van een auto, toen ik opeens zag dat er op het nummerbord Liberty State stond! Misschien zijn ze dat vergeten te corrigeren omdat in eerste instantie de bedoeling was om van liberty city een staat te maken, dus Liberty State! Wat denken jullie ervan? Greetzzz -GoldWing- P.S. Screen volgt nog. Bewerkt: 22 augustus 2008 door -GoldWing- Reageren
straydoggs Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Hey, ik was vandaag voor de lol aan het inzoomen op het nummerbord van een auto, toen ik opeens zag dat er op het nummerbord Liberty State stond!Misschien zijn ze dat vergeten te corrigeren omdat in eerste instantie de bedoeling was om van liberty city een staat te maken, dus Liberty State! Wat denken jullie ervan? Greetzzz -GoldWing- P.S. Screen volgt nog. stoer Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 lool leuk Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Hey, ik was vandaag voor de lol aan het inzoomen op het nummerbord van een auto, toen ik opeens zag dat er op het nummerbord Liberty State stond!Misschien zijn ze dat vergeten te corrigeren omdat in eerste instantie de bedoeling was om van liberty city een staat te maken, dus Liberty State! Wat denken jullie ervan? Greetzzz -GoldWing- P.S. Screen volgt nog. stoer hahahha, mans! Reageren
Wienish Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 of misschien een klein tipje van de sluier voor de volgende GTA die zich in LC afspeelt? Reageren
Robando Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Vandaar die tol huisjes mischien?? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Nu je het zegt, normaal heb je geen tolhuisjes in steden omdat je dan niet uit een staat gaat maar in een stad blijft en zo hoef je niet te betalen. Maar in een staat wel, kijk maar naar de Verenigde Staten. Maar we zullen het nooit weten (Denk Ik) Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Was die niet al bekend? Ik kende die al zo lang Reageren
Hayte Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Nu je het zegt, normaal heb je geen tolhuisjes in steden omdat je dan niet uit een staat gaat maar in een stad blijft en zo hoef je niet te betalen.Maar in een staat wel, kijk maar naar de Verenigde Staten. Maar we zullen het nooit weten (Denk Ik) niet echt, kijk maar naar Frankrijk, daar heb je ook van die tol wegen die gewoon door Frankrijk lopen, maar vaak minder files hebben en sneller zijn... die tolhuisjes zijn waarschijnlijk om de bruggen te onderhouden.... lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch... en heeft niemand hier aan gedacht dat LC zich niet gewoon in een Liberty State afspeeld? netzoals New York City in de staat New York is (dacht ik dan, nooit goed in topo geweest)? en nummerborden gaan vaak via staat/land in plaats van stad/provincie... Jullie maken hier allemaal veels te veel comotie over niets (niet op spelling enz. letten, eerste taal was Engels, dan pas Nederlands) Reageren
Iscariah Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Nu je het zegt, normaal heb je geen tolhuisjes in steden omdat je dan niet uit een staat gaat maar in een stad blijft en zo hoef je niet te betalen.Maar in een staat wel, kijk maar naar de Verenigde Staten. Maar we zullen het nooit weten (Denk Ik) LOL! In het echt zijn er ook gewoon tolhuisjes in New York. Meer dan in de game verwerkt zit zelfs, want oorspronkelijk staat er aan het einde van de Hollandtunnel (Booth tunnel @ GTA IV) in Jersey ook tolhuisjes. En in GTA IV heeft onder andere de East Borough Bridge tolhuisjes wat in het echt ook zo is. In New York heet die brug trouwens de "Triborough Bridge". Dit zijn ze in het echt: Precies hetzelfde, tof dat ze erin zitten. Anders was die brug niet compleet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.